Samotny w mej małej celi,

samotny jak ona sama,

samotny idę do świata,

samotny stamtąd powrócę.

środa, 1 stycznia 2014

272.Szczęśliwego 2014 roku!

No i mamy nowy 2014 rok. Nieco dziwne uczucie mam patrząc na tę datę. Przypominam sobie kiedy byłem nastolatkiem i myślałem o roku 2000, to wydawał mi się czymś nierealnym - tak odległym. Magiczna swą okrągłością data wskazująca, że będę miał tak niewyobrażalne ...dzieści lat, nabierała mitycznego wydźwięku. A dziś? Minęło już kilkanaście lat od tamtej "okrągłości" i nic, życie toczy się rutynowo dalej. Można by sprafrazować Alicję z krainy czarów "Jesteście tylko zbiorem cyfr!", ale trudno uciec od świadomości, że cyfr, którymi sztrychujemy swoje życie, wyznaczając nimi momenty, którym nadajemy jakąś rangę. Staliśmy się niewolnikami kalendarza.

Mimo powyższego...

Chciałbym wszystkim Czytelniczkom i Czytelnikom mojego bloga życzyć 
aby właśnie rozpoczęty 2014 rok
okazał się dla Was rokiem szczęśliwym, niosącym spokój, pomyślność i satysfakcję z życia!
Aby zdrowie, dostatek i powodzenie Was nie opuszczało!



ale żeby nie było tak optymistycznie - w końcu smutesse oblige, jak mawiają Francuzi,
to stosowna piosenka Agnieszki Osieckiej w wykonaniu Maryli Rodowicz :-))



12 komentarzy:

  1. Dziękuję i Tobie też życzę wszystkiego naj... naj... naj...
    Absolutly_amateur

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku! Szczęścia, ogromu radości, spełnienia marzeń i miłości Ci życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. O tak, przyłączam się do życzeń poprzedników: szczęścia, zdrowia i miłości! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego dobrego dla Ciebie na ten rok!
    Jeszcze jedno, trochę mnie zaciekawiłeś. Przeczytałem "Alicję w Krainie Czarów" kilkanaście razy i w sumie nigdy nie spotkałem się ze stwierdzeniem które przytoczyłeś. W mojej wersji stoi napisane "Jesteście tylko talią kart!", o ile dobrze kojarzę fragment o którym myślałeś :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście masz rację BJ-u - chodziło mi o ten właśnie cytat i jego sparafrazowałem. :-)

      Usuń
    2. Hmm, ujrzawszy cytat z Alicji całkowicie zignorowałem, kluczowe tutaj, słowo sparafrazować, przez co wyszedłem trochę na głąba, nie zrażaj się proszę tym moim przeoczeniem :P

      Usuń
    3. Drogi BJ-u, możesz być zupełnie spokojny - od takiej błahostki Twój wizerunek nie doznał najmniejszego uszczerbku. Raczej sprawiłeś mi przyjemność prawidłowym skojarzeniem źródła. :-)

      Usuń
  5. Dziękuję bardzo za te wspaniałe życzenia!

    To megaśne słoneczko na końcu wpisu sprawiło mi tyle radości! :D. Z taką właśnie miną wkraczam w nowy rok i nie zamierzam jej zmieniać. Wierzę, że to słonko będzie nam mocno przygrzewało przez ten rok!

    OdpowiedzUsuń