Samotny w mej małej celi,

samotny jak ona sama,

samotny idę do świata,

samotny stamtąd powrócę.

środa, 28 czerwca 2017

636.Na wakacje do Rygi

Chwila odsapki - w rekrutacji parę dni przerwy, aby system mógł przetrawić pobrane dane i wypluć listy zakwalifikowanych do przyjęcia, którzy mają na ten sygnał zanieść oryginały dokumentów do odpowiedniej szkoły.

Dzisiejszy ranek był niefajny - znów stara znajoma przypadłość, czyli (przypuszczalne) zatrucie (choć ostatnio pojawia się nieśmiała myśl: a może to jakaś wirusfranca?). Główny podejrzany - wczorajsze truskawki. Coraz częściej mi się to przytrafia, mam wrażenie. Jak na złość akurat nie miałem coli. Mimo ulewnego deszczu kilka przystanków pokonałem na piechotę, obawiając się wsiadać do autobusu - że mogę nie zdążyć dojechać do przystanku, kiedy ekspedycja do Rygi mnie dopadnie.

Prawie cała papierkowa robota dotycząca mijającego roku już zrobiona, zostały tylko techniczne w gruncie rzeczy drobiazgi. O czymże więc durny chomik myśli? Zgadliście, drodzy Czytelnicy! O przygotowywaniu dokumentacji i materiałów na rok następny. Szósta rano, na godzinę przed budzikiem, jest na to wyborną porą. 

Dla urozmaicenia przygotowań do podkładowania fizylierów i dragonów zacząłem oglądać na VODzie film "Wszyscy myślą tylko o jednym?" (to już drugie podejście). Po kilkunastu minutach przerwałem i zamknąłem okno. Zbyt przykre to oglądać.

7 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Wkrótce mi przejdzie - kiedy dotrze do mnie, że już nie muszę zapieprzać. Wtedy palcem roboty nie tknę.

      Usuń
  2. A mnie to wygląda raczej na dalszy ciąg somatyzacji...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę... ta opcja też mi jakiś czas temu przyszła do głowy. :-(((

      Usuń
    2. Książkowy przykład przebiegu...

      Usuń
  3. Ale on ma psychosomatyczne dolegliwosci wpisane w zawod belfra, Reizdarmsyndrom seu Colon Irritable Syndrome.

    To nie problem. Problemem jest raczej jego postrzeganie swiata. Jest nieszczesliwy ale jednoczesnie szczesliwy, gdy nieszczesliwy.

    Wsrod tych na mostku kapitanskim i tych dyletantow - jego swiat. Nie stara sie zyc inaczej

    OdpowiedzUsuń
  4. To tylko część, bo domniemywam, że powodów (jak to przy F41) jest więcej.

    OdpowiedzUsuń