Samotny w mej małej celi,

samotny jak ona sama,

samotny idę do świata,

samotny stamtąd powrócę.

poniedziałek, 26 czerwca 2017

635.Rada podsumowująca

Strata czasu i zdrowia. Hałas, przekrzykiwanie się, rządzące emocje, generowanie problemów.  Nie mam już siły opisywać tego.
Koleżanka po zebraniu zespołu była zachwycona tym, jak dokładnie przewidziałem dzień wcześniej, co i jak będzie dziś rozgrywał jeden z kolegów - sprawdziło się co do joty.
Na rekrutacji - na razie zapowiada się kiepsko, zobaczymy jak się nabór rozwinie na dalszych etapach.
W kuluarach wymienianie się planami wakacyjnymi. Odsuwałem się.

M. zadowolona z siebie, po radzie:
- Właśnie siedzę nad sprawozdaniem dla dyrekcji. Bo ja go nie wysłałam wcześniej, żeby się zorientować na radzie, czego dyrektor oczekuje.

A ja swoimi wnioskami w sprawozdaniu prawdopodobnie złożyłem pocałunek śmierci mojemu dodatkowi motywacyjnemu. Miałem tego świadomość pisząc je.

4 komentarze:

  1. 170 PLN poszlo sie seksualnie stosunkowac?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eee, nieee, ja jestem elita cenna i robotna, więc mam (miałem?) sporo więcej. Kwota którą podałeś jest z grubsza zbliżona do obligatoryjnego dodatku, który w naszej gminie dostają wszyscy (nie pamiętam dokładnej kwoty).

      Usuń
    2. zebys nie myslal ze gdzies indziej jest trawa bardziej zielona.

      moj pracodawca od piatku sie ociaga(l) z wydaniem mi swiadectwa pracy. Ma to zgodnie z prawem zrobic niezwlocznie, najpozniej w dniu rozwiazania umowy.

      Prosilem i prosilem i monity pisalem - efekt jak z pisaniem na Berdyczow - uparl sie cham i chce plaszcz - nie mamy panskiego plaszcza i co nam Pan zrobi - upart sie bezczelny usländer i zasilek chce a takiego... ( pic jest taki ze jak urzad nie dostaje papierkow na czas to nie dosc ze masz zasilek opozniony< to tez wpisuje sobie Pan urzednik w rubryczke ze petent tego nie zrobil czy owego i jako bonus mozna dostac do 180 dni ekstra blokady zasilku - ze jest sie pol roku bez naleznego zasilku...co w przypadku gatunkow inwazyjnych, usländerskich jest rutyna - urzednicy zakladaja a priori ze jak tu usländer przyszedl to po to by oszukiwac i - blokujmy pod pozorem jakims...

      no ale jak moj prawnik napisal dzis list faxem to nagle cud helwecki - niemozliwe stalo sie mozliwe i to natychmiast

      Usuń
    3. Ależ oczywiście, że jest bardziej zielona. Tylko Ty, doktorku, stoisz na niewłaściwym trawniku. ;-)))

      Usuń