Samotny w mej małej celi,

samotny jak ona sama,

samotny idę do świata,

samotny stamtąd powrócę.

wtorek, 18 czerwca 2013

180.Banszi

Prawie wszystkie oceny już wystawione. Czuję zmęczenie. Jeszcze dwa tygodnie. A potem tradycyjnie - chomik wyleci na pysk z wirującego bębenka i rozplaśnięty będzie próbował odnaleźć się w nowej urlopowej rzeczywistości.

Scenka rodzajowa.

Nauczyciel i wychowawca przed lekcją.

Wychowawca
Jak sprawdzisz listę i przeczytasz im oceny wystawione - dasz mi dziennik?

Nauczyciel
Wiesz co, weź go teraz i podrzuć mi pod koniec lekcji - wtedy im je podam.

Wychowawca
Dlaczego dopiero wtedy?

Nauczyciel
Bo jak przeczytam na początku, to mi niektóre tu będą wyły całą lekcję i niewiele z tematu zrobię, a jak podam na końcu to będą jojczyć na przerwie z dala ode mnie.

* * *

Cóż - było się uczyć i korzystać ze stwarzanych okazji. Bo czy ja wyglądam na świętego Mikołaja?



2 komentarze:

  1. to jest dobry sposób, że też na to nigdy nie wpadłem... za rok wypróbuję :P

    OdpowiedzUsuń