Samotny w mej małej celi,

samotny jak ona sama,

samotny idę do świata,

samotny stamtąd powrócę.

środa, 25 stycznia 2017

565.Falowanie mostka

 Emuś z wizytą.

-Co u ciebie?
-Nic szczególnego. Tylko...
-Słuchaj co mi się przytrafiło! No więc, pamiętasz jak ci mówiłem...

 ***

Dzień 1. Dyspozycja na szczycie mostka naszej tratwy: "No więc robimy tak i tak."

Dzień 2. Wezwanie na skrzydło mostka. "Dostałam z góry mostka polecenie, że robimy siak i śmak".

Dzień 3. No pooomyyyślmyyy... jaki wariant nam nowy dzionek przyniesie? "tak i owak"? "śmak i tak"? A może "tak i o...fuck"?

A przecież jeszcze tyle dni przed nami!

***

Dzwoni M.
-Jak żyjesz?
-Siłą przyzwyczajenia.
-Oj, to nie dobrze.

Dzwoni Schwester:
-Jak żyjesz brat?
-Siłą przyzwyczajenia.
-(radośnie)A, to dobrze!

9 komentarzy:

  1. Na stację jak wchodzą, to pytają:
    - co słychać?
    - radio internetowe (lub to co akurat jest tam gdzieś emitowane).
    To jest takie gadanie dla gadania, no ale u Cb. mały przerób na stacji macierzystej, szyny skorodowały, to nowe trendy tylko z tratwy są załapywane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. M. pyta z zainteresowaniem, lecz Schwester jak widać ot tak, bez refleksji nad odpowiedzią.

      Usuń
  2. A mi się podoba, jak ktoś mi pisze wiadomość, rozpoczynając ją od "Witam!" :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dawno, dawno temu, w początkach posługiwania się mailem też tak pisałem - ze zdesperowanej bezradności, bo formy z papierowej epistolografii wydawały mi się jakoś nie pasujące do tej nowinki, a nic lepszego nie potrafiłem wymyślić. :-)

      Usuń
  3. bo przyzwyczajenie to silna rzecz...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem żal mały, że tak silna. :-(

      A co Ty, Sansiu, tyle czasu tego swojego bloga przebierasz? Może już starczy tego cyzelowania i pokaż go światu z powrotem. :-)

      Usuń
    2. Sam nie wiem, popsułem się, a tym samym i blog się popsuł...

      Usuń
    3. Miałeś -sansenoi- ciekawy blog, gdy komentarze pisał Zgryzipiórek. Ale opuściłeś szlaban i zamknąłeś się na komentarze zwiastujące PRZEDWIOŚNIE.
      Posłuchaj przeboju-Niech żyje wolność , wolność i swoboda ... . Takie hasła były już na sztandarach Rewolucji francuskiej, choć najlepiej wolność określił Marek Grechuta w utworze WOLNOŚĆ. Warto wykorzystać ten utwór jako środek dydaktyczny na lekcji wychowawczej.Szkoda, ze jestem już na emeryturze, żyjemy w takich ciekawych czasach.

      Usuń
    4. Zwłaszcza że na płycie "Dziesięć ważnych słów" M.G. to jedna z niewielu piosenek, których słucha się bez poczucia zażenowania.

      Usuń