Samotny w mej małej celi,

samotny jak ona sama,

samotny idę do świata,

samotny stamtąd powrócę.

sobota, 7 stycznia 2017

556.Lampa

Mimo mrozu za oknami w domciu ciepło - tyle dobrego z domu ogaconego. Szkoda tylko że à la polonaise - obsranego styropianem po zewnętrznej. Jednej zewnętrznej, więc w kuchni czuć zimę po nogach już od progu.
Sprawiłem sobie nową lampę sufitową do sypialni - po ćwierć wieku to chyba jeszcze nie rozrzutność, zwłaszcza że z Ikei. Rozglądałem się już od dłuższego czasu, lecz nic mi się nie podobało. Ta jest rozwiązaniem minimalistycznym, tzn. odrzuca najmniej ze wszystkich, oraz desperacyjnym - zmieńże wreszcie na cokolwiek innego! Zrobił się wystrój świetlny troszkę jak w burdelu, ale przecież i tak nie ma możliwości żeby ktoś się zgorszył.
Ostatni, siódmy sezon "True Blood" miał być na ferie, ale już sobie zacząłem oglądać. Szkoda że się cały serial już skończył, choć przecież lepsze to, niż gdyby ciągnęli go na siłę i bez reszty zjechali na dno.

Na forum jak zwykle propagowanie coming outu jako niemal jedynej słusznej drogi. "Prawda cię wyzwoli!" A taki chuj, jak wyzwoli!

19 komentarzy:

  1. Ech te trzy wolne dni tak szybko mijają a wątroba cierpi :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli moja z czegoś cierpi, to z abstynencji. :-)

      Usuń
    2. To jej ulżyj! Pozdrawiam znad grzańca :-)

      Usuń
    3. Jakoś nie mam ochoty na alkohol. :-(

      Usuń
  2. Bbbbardzo ddddobrze. A ja zznnnoowwwu grzańca.

    OdpowiedzUsuń
  3. A skąd. Chadzam spać przed północą zazwyczaj.

    OdpowiedzUsuń
  4. prawda Cię wyzwoli... albo zabije :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Prawdą nie zawsze trzeba dzielić ze światem. Dobrego i zdrowego Nowego Roku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak. Prawda to dobro takiej wagi, że świat mógłby jej nie udźwignąć. ;-))

      Usuń
  6. Absolutnie zachowac prywatnosc dla siebie, zadnych coming outow. Nie mow nikomu, co dzieje sie w domu....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Praca, zwłaszcza taka i tu, to raczej nienajlepsze miejsce na c-o.

      Usuń
    2. Towarzysz Aberfeldy nie moze pracowac w naszej placowce pelnej odnowy moralnej bowiem cechuje go tak zwana niewlasciwa postawa pedagogiczna.

      Nie martw sie, za 50 lat bedzie w PL normalnie. Ja mam swoich nauczycieli co do mnie przychodza na leczenie - albo narkomani geje albo uzaleznieni od botoksu i hyaluronu.

      Usuń
    3. Czy sugerujesz tymi pacjentami, że to jest ta normalność co do nas ma za pół wieku zawitać? ;-)
      Zresztą nawet jeśli tak się stanie, to dużo wcześniej nie będzie to już moim problemem. :->

      Usuń
  7. Nie, sugeruje ze za pol wieku w PL nikogo nie bedzie obchodzilo co robisz ze swoim penisem badz wagina i gdzie komu uzyczasz.

    Ja mam dni w ciagu ktorych 90% mojej populacji jest z rodziny - no i co z tego?

    Sam zyje ze stygmatyzacja polaka katolika homofoba.

    OdpowiedzUsuń