Samotny w mej małej celi,

samotny jak ona sama,

samotny idę do świata,

samotny stamtąd powrócę.

poniedziałek, 2 stycznia 2017

554.Zapomniane wyciszenie

Nie zauważyłem, że parę dni przed Sylwestrem zostawiłem wyciszony telefon. Odkryłem to wczoraj w nocy ustawiając budzik na poranne zerwanie do pracy. Niewielka strata - żadnych połączeń nie było. Znów miałem rację, żeby nie przywiązywać większej wagi do Emusiowych deklaracji jak to się musimy spotkać po świętach. Cóż, zadzwonił przed świętami, bo miał sprawę, sprawa załatwiona to odfajkowane. A ja w tym roku dałem sobie spokój z pisaniem życzeń noworocznych - co się będę narzucał? Jak widać słusznie.

Powrót do pracy... Znów głowa i kark mnie bolą. :-(

14 komentarzy:

  1. Ja włączam dźwięk w telefonie tylko wtedy, gdy chcę powkurzać dzwonkami i powiadomieniami tych, którzy nękają mnie swoimi. Dzwonki i sygnały sms robię sam, wybierając z różnych nagrań smakowite kąski. Poza tym telefon mam wyłączony, bo nie lubię rozmów przezeń. Jak ktoś ma sprawę, musi napisać sms. Jak ktoś nie umie pisać - cóż.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. La masque oblige! Cóż za okrucieństwo. :-D

      Usuń
    2. To mój telefon i dopóki sam za niego płacę, decyduję z kim i jak się przez niego komunikuję :)

      Usuń
  2. Na bolący kark nie myślałeś czasem, by odwiedzić terapeutę na jakiś rozluźniający masaż? Dzięki za życzenia, jakie mi złożyłeś na moim blogu, odwzajemniam. A jeszcze sprawa telefonu. Cóż, dla mnie standard, coś normalnego, odstępstwem byłoby gdybyś ktoś napisał lub zadzwonił.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musiałbym do tego masażysty co drugi/trzeci dzień chodzić - splajtowałbym.

      Usuń
    2. A na NFZ? Trochę czekania na pewno by było, ale później regularne masaże.

      Usuń
    3. Oj, Zgorzkniałku, udał Ci się dowcip! :-D Już widzę jak mi NFZ to finansuje. :-D

      Usuń
    4. W Szwajcarii kraju deczko bogatszym masz w roku skierowanie na fizjoterapie. Max 3 skierowania po 9 sesji 45 minutowych. Tylko ze placi sie przynajmniej 350 CHF miesiecznie a pierwsze 2500CHF musisz samemu zaplacic wiec chetnych brak.

      Usuń
    5. Koleżanka po poważnej operacji dostała z NFZ tyle rehabilitacji, że musiała słono bulić z własnej pustawej kieszeni na prywatne zabiegi, aby wypełnić niezbędne zalecenia.

      Usuń
  3. Sirdalud 4mg per os wieczorem. Spanko bedzie.

    Chyba zue chcesz infiltracje Ropivacaina - zamelduj sie - zrobie.

    Rozwiazanie nr 3 - plastry przeciwzapalne z pochodna heparyny i niesteroidowym przeciwzapalnym

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochany doktór jesteś! Ale ja jestem cykor jeśli chodzi o żarcie leków i tak na odległość a więc w półciemno nie będę się farmakował. Zwykłe przeciwbólowe ( tzw."apapy") przepisane przy infekcji przez łapiducha biorę z nieufną podejrzliwością czy nie za długo i nie za często.
      Zupełnie nie poszedłem w babcię, która miała dewizę: "Nieprawda że leki szkodzą - każdy na coś pomoże!" i truła ojcu 4litery, żeby jej załatwiał leki, które aktualnie zażywała ta czy inna sąsiadka.

      Usuń
    2. tak calkiem na powaznie to wiesz- napieciowe bole glowy tak na odleglosc. M. supraspinatus i pewnie m. rhomboideus. Tension type headache.

      Ja to dziesiatkami robie - albo wlasnie ropiwakaina igielka i mam omdlenia wazowagalöne - albo konserwatywnie. Najlepiej pomaga w warunkach domowych butelka z ciepla woda owinieta recznikiem i tak caly czas - uwaga na oparzenia skory jesli bez recznika.

      A takich jak Ty leczy sie bardzo przyjemnie. Po pierwsze efekty leczenia natychmiast widocznme, po drugie - najlepiej leczyc zdrowych i mlodych - placa rachunki i sa zadowoleni...

      Diclofencac wez 75mg rano i wieczorem i ewentualnie mydocalm 2 razy. Wzmaga sennosc

      Usuń
    3. Czyli w dobrym kierunku intuicja mi podpowiedziała - rozgrzewam sobie [jak sobie przypomnę że to mam... :-(( ] takim małym ustrojstwem do masażu z nagrzewnicą na podczerwień.

      Usuń
  4. dwa linki
    https://www.youtube.com/watch?v=0to5wzftpnM
    https://www.youtube.com/watch?v=yEw9jBcED4w

    OdpowiedzUsuń