Samotny w mej małej celi,

samotny jak ona sama,

samotny idę do świata,

samotny stamtąd powrócę.

sobota, 25 maja 2013

167.Pusta poduszka

Tydzień natłoku obowiązków dobiegł szczęśliwie końca. Leży jeszcze sterta prac do sprawdzania (130 sztuk - prawda że drobiazg?) z tego tygodnia, których nie miałem kiedy tknąć.
Niesmak po zebraniu z rodzicami - 80% rodziców zagrożonych przeze mnie bambini nie pojawiło się u mnie. W ogóle w szkole bardzo mało rodziców (za to moi, tj. mojej klasy, stawili się prawie w komplecie). Wciąż nie mogę się pogodzić z takim olewaniem spraw własnego dziecka. Pewna mamusia po raz kolejny nie pojawiła się, mimo mojej wyraźnej prośby via wychowawczyni. Od początku roku nie jestem w stanie ściągnąć baby na rozmowę w sprawie jej syna.

Na pociechę kupiłem sobie piękny model czeskiej firmy Eduard. Trochę to wkurzające, że Czesi potrafili rozkręcić dużą firmę z bogatą ofertą, a nasze (jej) odpowiedniki to żenada lub partactwo i amatorszczyzna. Kiedy otworzyłem pudełko z tym Messerschmittem, to pomyślałem, że jeśli to Weekend Edition, to musi to być bardzo długi weekend, bo tyle tam części!



Niestety - pociecha w sumie słaba, gdyż nastrój kiepski. Niewątpliwie pewną rolę odgrywa zmęczenie i niewyspanie z zeszłego tygodnia, ale głównie chyba ciąży formatowanie życia. Złapałem się parę razy na tym, że kiedy kładę się do łóżka i gaszę światło, przypomina mi się jak obok leżał M. Od początku to było skazane na porażkę, ale... nigdy niczego więcej niż wtedy nie miałem. A teraz, cóż - tempi passati, jak moje życie.

2 komentarze:

  1. W takich przypadkach niech i Tobie nie zależy, bo kogo powinno to obchodzić? Jeśli rodzic się nie angażuje... Ja tego nie zrozumiem. Moja mamuśka zawsze chodziła, nawet jeśli nie mogła to przychodziła wcześniej lub później, ale była.

    Życie..ciągle to powtarzam - komentarz dobry na wszystko. ; /

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby powinno nie zależeć, ale skoro człowiek został już belfrem, to trudno mu się z czymś takim pogodzić i odpuścić sobie.

      Usuń