Samotny w mej małej celi,

samotny jak ona sama,

samotny idę do świata,

samotny stamtąd powrócę.

sobota, 23 lutego 2013

127.Brogsy

Pierwsze zakupy w sklepie internetowym Ecco okazały sie udane. Zamówienie oklikane i opłacone w sobotę (a może to była niedziela...?), w czwartek już kulturalnie rozszarpywałem foliowe opakowanie paczki. Przesyłka za free, kurierem niestety, bez możliwości zmiany przewoźnika, ale kurier UPS okazał się być rewelacyjny - zadzwonił! I to 2 razy. Wprawdzie oznajmił, że pracuje tylko do 17.00, więc musiałem się mocno sprężać, ale i tak... jak nie kurier.

Butki - czarne i koniakowe derby typu brogue, w Polsce zwane dawniej golfami, model Atlanta, taki sam jaki pokazywałem parę postów wcześniej, tyle, że tamten jest gładki, a te dziurkowane na kantach. Gumowa podeszwa czyni z nich buty bardzo casualowe, ale i z takim przeznaczeniem je kupiłem - do codziennej eksploatacji. Na "wyjścia" jednak  wypadałoby aby były na skórze.
      


5 komentarzy:

  1. Prawie jak moje glany - też kupione w sieci:
    http://www.takt-rybnik.pl/sklep/userdata/gfx/8f964df32e7281aabdc9627739bc44d8.jpg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje to po prostu wersja hard ;D

      Usuń
    2. Po wnikliwym przestudiowaniu wydaje mi się, że dostrzegam kilka dość istotnych różnic między Twoimi i moimi golfami. :-)

      Usuń
    3. moje mniej markowe! :P

      Usuń
  2. Bardzo interesujące. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń