Samotny w mej małej celi,

samotny jak ona sama,

samotny idę do świata,

samotny stamtąd powrócę.

środa, 22 lutego 2017

577.O jeden pączek za daleko

Niedobrze - kolejny starożytny blog zamknięty na trzy spusty. Co gorsza w okolicznościach pozwalających snuć najrozmaitsze scenariusze. Czy zaszkodziły pączusie czy kawusia? A może ich połączenie? Może nie one same, lecz wyrzuty sumienia z powodu konsumpcji takich bomb kalorycznych? Czy wyrzuty sumienia zadziałały przed czy po konsumpcji? A może to zwykły objaw skrytożerstwa - chęć skonsumowania w błogiej intymności odciąwszy się od reszty świata?

A może to zwykły, banalny przejaw przemijania świata - wszak wszystko ma swój kres, a znikające z blogosfery osoby po prostu przypominają nam o tym. Sam nieraz przecież miałem myśl, żeby bloga zamknąć i schować na dno wirtualnej szuflady. My też wszak skończymy na dnie drewnianej skrzynki.


12 komentarzy:

  1. Niech ten jeden pączek, będzie nagrodą w miejsce tej pustki ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, bloga Brajandżonskiego nie zastąpi nawet wagon pączków. :-(

      Usuń
    2. Część blogów to słomiany zapał. A inne chyba nudzą się samym autorom. Prowadzę oba blogi siedem lat i jeszcze mam chęć. Po ilości wejść widzę, , że jest także grupa ludzi, chcących je czytać i oglądać.

      Usuń
    3. Istotnie, jest jak piszesz, lecz i tak troszkę przykro, kiedy znika coś do czego się człowiek przyzwyczaił.
      A ile przeciętnie wejść masz dziennie? Na bloga, rzecz jasna. ;-D

      Usuń
    4. oj tam, zaraz nudzą się samym autorom :P mnie mój blog nigdy się nie znudził :D

      Usuń
    5. Nie patrzyłem na bloga ale na posty. Każdy post ma 50-200 wejść. Może to niedużo w skali ogólnej, ale nie mam wygórowanych ambicji. W ogóle zacząłem robić blogi, bo był to najłatwiejszy sposób pokazania znajomym zdjęć.

      Usuń
    6. Sansiek, tobie się należy manto za takie dowcipasy! To czegoś go usunął? :-P

      Marcinie, rzeczywiście blog jest wygodną gablotką wystawową.

      Usuń
    7. usunąłem, bo znalazł go jeden z bohaterów mego bloga :D

      Usuń
    8. Oupsss... cóż za fatalny traf! Wścibskość ludzka nie zna granic. :-((((

      Usuń
  2. Mimo tego, że pustki nie wypełnił, może chociaż był maluteńkim elementem uszczuplającym tę pustkę ;-) Trzymaj się!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko, że ten pączuś przypuszczalnie właśnie tę pustkę spowodował, bo to był pączuś Brajandżonskiego! Nie wiadomo tylko czy przed czy po konsumpcji inkryminowanego łakocia, bloga wziął był i zamknął.

      Usuń