Samotny w mej małej celi,

samotny jak ona sama,

samotny idę do świata,

samotny stamtąd powrócę.

środa, 15 lutego 2017

574.Gotrek i potwory

Przysłano paczkę z książkami. Stosik przywołał dawno nie widziany uśmiech - będzie co czytać! Na pierwszy ogień poszedł Gotrek z Felixem Jaegerem zmagający się z okropnymi potworami w lasach Imperium.

Odwiedziłem Emusia. Okazało się że będę potrzebny - jednak ciąg dalszy liftingu apartamentu. Biedny Emuś stara się niestrudzenie, lecz wciąż bez powodzenia (chodzi o sprawy sercowe, nie wnętrzarskie). Trochę zazdroszczę mu wytrwałości - chciałoby się wierzyć, że zostanie nagrodzona. A trochę nie zazdroszczę - tych wszystkich porażek i dziwnych ludzi, których spotykał.

Czuję się nieco dziwnie odkrywając kolejne symptomy starzenia się. To raczej nie tyle niepokój, ile zdziwienie, że coś jest inaczej, że coś się psuje nie z incydentalnej choroby, lecz z trwałego nieuchronnego procesu. Już nie ta regeneracja, już nie to zdrowie, co kiedyś. Choć przecież powinienem być wdzięczny Najwyższemu, że od poważnych chorób wciąż chroni, zwłaszcza kiedy się posłucha rozgłośni Parents Entertainment - kto i na co wśród ich znajomych i znajomych znajomych chory lub umarł.

9 komentarzy:

  1. Oj psuje się, psuje. Pierwsza zima kiedy bardzo ostrożnie stąpałem po lodzie śniegu, nawet raz, co powiedziałem 979 z takiej niewielkiej górki, z której zawsze zjeżdżałem rowerem, przy niesprzyjających warunkach, zrezygnowałem ze zjazdu ze względu na możliwe konsekwencje. Kiedyś to by było nie do pomyślenia.
    No i jak czytasz to kolegów mięśniaków już odprowadzam na wieczny spoczynek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znajomych-rówieśników to już na studiach zacząłem żegnać.:-(
      Też się łapię na tym, że już chyba nie jestem tak bardzo niezniszczalny i siłą woli mogę infekcję troszkę odsunąć, ale nie unicestwić.

      Usuń
    2. Dlatego najlepiej zajebać wszystkich wokół, niech mają.

      Usuń
    3. Chwalebne zdecydowanie, ale obawiam się, że nie do końca nadążam za wnioskowaniem. ;-P

      Usuń
    4. Nieważne, kurde, każda okazja jest dobra.

      Usuń
  2. Ferie lecą stanowczo za szybko, też zagłębiam się w lekturze, ale również w filmach... a niedługo znowu za pracę muszę się zabrać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Praca-śmaca! Ty się lepiej za bloga zabierz! :-P

      Usuń
    2. :D:D:D
      troszkę żałuję, że go skasowałem, ale cóż, stało się :P

      Usuń
    3. Co się stało, to się może odstać. Przecież można go przywrócić przez ileś tygodni (miesięcy) od skasowania. Taki dorobek zmarnować? Za to lanie powinno być - na gołą pupę.

      Usuń