Samotny w mej małej celi,

samotny jak ona sama,

samotny idę do świata,

samotny stamtąd powrócę.

środa, 16 października 2013

241.Bolszewik i nagroda

Endecy przed wojną mieli, jak się okazuje, rację sycząc na Piłsudskiego że to bolszewik. Na zdjęciu został wczoraj rozpoznany jako Józef Stalin. Przecież przyszłość narodu nie może się mylić.

Zabawna ramotka sprzed 90 lat, ale ma jakiś urok. Do dziś zresztą śpiewana w przeróżnych aranżacjach. Pomyśleć, że żaden z mężczyzn występujacych w tym filmie już nie żyje i zostały po nich tylko takie klatki jak z tego filmu.



Jak sądzicie, drodzy Czytelnicy, jak wieleż pieniążków dostał Pan Aberfeldy jako doroczną Nagrodę Dyrektora?

11 komentarzy:

  1. Cóż za poniżający brak zainteresowania. Czuję się zlekceważony. Jeden tylko Atlu zachował się na poziomie. :-P
    Ale kwotę przestrzelił. Na rękę dostałem 313 złotych. Szumna nazwa kryjąca grosze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trzysta złoty było moją pierwszą myślą, ale ponieważ nie pracuję w tak szlachetnym zawodzie to zacząłem kombinować no i przekombinowałem

      Usuń
  2. ja w glowie obstawialem kwote na 3 bilety miesieczne i czekoladki :D ale zapomnialem napisac, przepraszam!

    OdpowiedzUsuń
  3. http://3.bp.blogspot.com/_bqal5WsfFV0/TURGV9E5dQI/AAAAAAAAC3E/-Woql1MDGjg/s1600/Untitled-1.jpg i Ty sie dziwisz ze jozkow myla ;) ten do siebie tez nie podobny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. bo ludzie pracują i pisać czasu nie mają, było zaczekać do weekendu z odpowiedzią, buu ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, jakoś nie pomyślałem - tak się obijam przez cały dzień Boży z kąta w kąt, że do głowy mi nie przyszło. :-P

      Usuń
    2. haha, ale już będziesz pamiętał w przyszłości, więc wybaczamy xD

      Usuń
  5. Ja to się dopiero obijam! Mam już takie zaległości w dokonywaniu lektury swoich ulubionych blogów, że powoli zaczynam się martwić o to, co będzie dalej. Co ze mnie za marnotrawny czytelnik, haha.

    Gratuluję otrzymania wyróżnienia i nagrody. Twoje zasługi zostały chociaż w minimalny stopniu docenione. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję.
      To jasne co będzie dalej - po prostu będziesz coraz rzadziej zaglądał na swojego i cudze blogi, aż zarzucisz to zupełnie. Widać nie jest to dla Ciebie tak istotne. Normalka.

      Usuń