Samotny w mej małej celi,

samotny jak ona sama,

samotny idę do świata,

samotny stamtąd powrócę.

środa, 18 września 2013

227.Skojarzenia chaotyczne

Wychowawca z czasem nabiera cech oficera "dwójki" *) - niby bez reszty koncentrując uwagę coś czyta, niby coś tam w skupieniu pisze, a jednocześnie skanuje okoliczną czasoprzestrzeń wychwytując istotne informacje, zwłaszcza te, w których pojawia się wątek jego klasy. Przy klasie złożonej z tzw. żywych i pomysłowych młodzieńców proces nabierania wspomnianych cech radykalnie zyskuje na prędkości. Podstawą skuteczności straży pożarnej jest dobry wywiad i niezwłoczne ustalenie gdzie dymi.

Psorka
A dlaczego ma cię nie być?

Niesforna Cholera
Proszę pani, bo ja jestem zwolniony. Ja tu mam zwolnienie.

Psorka
A, no skoro tak, to trudno...

Czujny Wychowawca
Zwolnienie? Czekaj-no, jakie zwolnienie? Przecież ja nic nie podpisywałem!

Niesfora Cholera
No bo ja tam z chłopakami idę pomóc przygotowywać przy uroczystościach. Tu lista jest. 

Czujny Wychowawca
Coś ta lista jakaś inna od tej, którą wczoraj widziałem. Było sześć osób, a tu widzę siedem.

Niesforna Cholera
Ale na początku byłem ja!

Czujny Wychowawca
No tak, byłeś. A imię twe - Chaos.

_________________________
*) "dwójka" - potoczna nazwa polskiego wywiadu, pochodzi od II Oddziału Sztabu Głównego, który tym właśnie się zajmował.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz