Samotny w mej małej celi,

samotny jak ona sama,

samotny idę do świata,

samotny stamtąd powrócę.

poniedziałek, 8 lipca 2019

993.Varia poniedziałkowe

Zwariowana pogoda. Czerwiec z Afryki importowany, a lipiec z Arktyki. Kto to widział, żebym w lipcu musiał okno na noc zamykać i poszewkę kocykiem okrywać!

Na poczcie przy odbieraniu awizowanej przesyłki krajowej okazało się, że czekają na mnie jeszcze dwie przesyłki zagraniczne - ani trochę nie awizowane. Uwielbiam to nasze dziadostwo! 😡 Państwo teoretyczne i dobra zmiana. À propos tychże - wywiad Sroczyńskiego. Żadnych optymistycznych perspektyw. Poza tą, że w końcu to się skończy. Odkrywcze.

12 komentarzy:

  1. Eee, by tak było pierwszy raz. Jesteś stary to powinieneś pamiętać, że w 1993 w lecie na początku lipca było 9C (dziewięć) za dnia. Byłem wtedy na Mazurach na łajbie i tyko dlatego, że ktoś starszy mądrzejszy powiedział bym zabrał coś ciepłego miałem skórzaną kurtkę z motoru z futerkiem w środku. Zapiąłem ją po samą szyję i żałowałem, że nie wziąłem rękawiczek zimowych. Więc nie, nie pierwszy raz takie coś.

    Co do wywiadu, to niczym mnie nie zaskoczył. Pisałem wyrywkowo o tych zjawiskach, w tym o: ..."daliśmy sobie zaszczepić wizję rzeczywistości, w której nie ma czegoś takiego jak konflikt klasowy. Przecież to naturalny konflikt!". Jest to tylko ładniej ubrane w słowa, bo jak ktoś ciągle pisze naukowo, to i łatwiej mu takie coś wychodzi. Dlatego też krytykuję u siebie beznadziejny program 500+, ale jak widzę to temat, którego dookoła boją się ruszyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem stary i dlatego takich szczegółów jak temperatura w jakiś dzień przed dwudziestu paru laty nie pamiętam. ;-)
      Skala rozdawnictwa pieniędzy uprawiana przez ten rząd jest szokująca i to przypuszczalnie jest jedną z istotnych przyczyn, dla których wiele osób ma problem z oceną 500+ itp.

      Usuń
    2. Ja nie mam problemu. Program jest do dupy, bo szkodzi tym na dole, ale oni, w większości, przez swoją głupotę nie są w stanie tego zrozumieć. To właśnie ten program ma rynek nasycić kolejnymi niewolnikami ekonomicznymi, czyli by było jak w latach 90-ych - na Twoje msc. jest 10-ciu innych.

      Usuń
    3. Widzicie, tylko ze Europa nie ma interesu ratowania tegoz grajdolka. Dopoki interesy niemieckie nie sa zagrozone..a tansza sila robocza to wiecej ojro...w DE.

      Usuń
    4. Pamiętać historię? Panie, a po co to komu?
      Tymczasem Wielka Brytania wyraziła zaniepokojenie rozbiorami Polski, lecz gdy Rosja ją zapewniła, że eksport produktów leśnych niezbędnych flocie z terenów RP zajętych przez Rosję nie ucierpi - gładko pogodziła się ze zmianą.

      Usuń
  2. Było już gorąco, teraz jest zimno :P

    OdpowiedzUsuń
  3. po tych wszystkich zmianach, to nawet spółdzielnia już mi nie wrzuca do skrzynki wyliczonego czynszu, tylko dostaję awizo, i muszę iść specjalnie na pocztę, by tam odebrać list od spółdzielni z wielkością czynszu... wcześniej nie było z tym problemu... wszystko zmierza w stronę absurdu, już nie mogę się doczekać, kiedy będziemy mieli zakaz zwracać się do uczniów po imieniu czy nazwisku, będzie tylko: bardzo dobrze numerze 24, siadaj, ocenę prześlę Ci pocztą...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie na szczęście jeszcze zawiadomienie o zmianie czynszu po staremu - w skrzynce blaszanej, ale... standardowo z trzymiesięcznym poślizgiem, tzn. koło 5. lipca info, że należność podniesiona od 1. kwietnia. :-(

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Bo Ty twardziel z dalekiej północy, prawie pod kołem podbiegunowym zahartowany. :-)

      Usuń
    2. raczej złego licho nie bierze :P

      Usuń