Samotny w mej małej celi,

samotny jak ona sama,

samotny idę do świata,

samotny stamtąd powrócę.

piątek, 11 listopada 2016

537.Świnie

Czekałem na to wolne, a kiedy nadeszło, nie ulega dla mnie wątpliwości że trzeba popracować, aby z robotą się ogarnąć. Prace same się nie sprawdzą, materiały do lekcji same się nie przygotują. Świnie. 
Dzień mija zaskakująco szybko. Rankiem na dachach i balkonach śnieg - pierwszy leżący śnieg tego roku (wedle belferskiej rachuby czasu). Już tylko (Jeszcze aż...) sześć tygodni do świąt.
Emuś znów odkrył "że mnie zaniedbał". Ciekawa prawidłowość - dochodzi do tego za każdym razem dziewiczo nowego odkrycia kiedy mu się kolejny związek kończy. Przyszedł bidulek się wyżalić, a ja mu nie bardzo mogłem pomóc, bo i jak - musi żałość sobie wypłakać i zaleczyć upływem czasu. 
Znowu się dowiedziałem, że nie powinienem się poddawać i że powinienem znaleźć sobie jakiegoś faceta po 40-tce, bo (w domyśle) jego zdaniem celuję (właśc. celowałem) za młodo i ogólnie za wysoko, a nie mam do tego warunków. Nie mam już siły polemizować z tym - Emuś bardzo przywiązuje się do swoich odkryć i nie odczuwa zbytniej potrzeby ich weryfikacji.

10 komentarzy:

  1. Z racji zawodowej mam kontakt z duza grupa chomikow...

    Mieszane zwiazki dojrzaly ktos po 40stce i ktos mlodszy koncza sie...to znaczy koniec tych zwiazkow zaczyna sie u mnie w pracy, kiedy przychodza wyniki serologii a tam kila, chlamydie, ureaplazmy...

    Ci dojrzali mezczyzni sluzbowo lataja do Bangkoku czy Sajgonu i tam wszystko co ma dwie nogi i na drzewo nie ucieka zostaje wystosunkowane...

    potem jest klimatycznie,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie konsekwencje skoków w bok to akurat, jak sądzę, równie dobrze i hetero się przytrafiają.

      Usuń
    2. Tak, lae to zupelnie inaczej jakos wyglada gdy szlocha 35 letni facet majacy rzezaczkowe zapalenie odbytnicy i mowi - no ale 55 latek to juz dojrzaly przeciez i nie zdradza....

      Usuń
    3. Cóż, nieuczciwość i naiwność nie są przypisane tylko do konkretnego wieku.

      Usuń
    4. Tak calkiem üpowaznie to mam problem gdy sa takie sytuacje bo...szlocha mi pacjent i mowi - myslalem ze majac powyzej x lat jest sie powaznym, on zapewnial, zaufalem i tak dalej...

      moj pacjent pyta -ale dlaczego? Prezeciez z tego sie wyrasta...

      najchetniej odpowiedzialbym - owszem, moze i wyrasta,. ale wiele osob lubi byc promiskuitywnymi, to taka adrenalinka, smaczek...

      tak jak przyszla kiedys mi pacjentka, ktora jest pod kloszem chowana i ona potrafi sie z dwoma kolegami zabawic gdy rodzice w pokoju obok... ja to podnieca dodatkowo na zasadzie zakazanego owocu.

      dzisiejszy swiat schodzi na psy. Brak wiekszych tresci

      Usuń
    5. Co do braku idei w dzisiejszym świecie, przynajmniej europejskim, zgoda, daje to poczucie pustki.
      A zdrady były zawsze, a dzisiejsza specyfika to co najwyżej łatwiej (technika) je popełniać i mniej się wstydzić.

      Usuń
  2. razu pewnego przyszlo dwoch i po pozytywnym wyniku zaczeli sie policzkowac...i wywlekac brudy.
    Jeden mowil - bo masz za malego
    a drugi ripostowal - ty jestes zbyt elastyczny - i policzkowali sie nam,ietnie.

    ja myslalem ze wybuchne smiechem bo to bylo tak fascynujace - ale udalo mi sie przerwac mowiac - panowie, dokonczycie w domu, teraz leczenie.

    i bylo ok. Ale jezyk mialem 3 dni spuchniety. Gryzlem, by nie wybuchnac spazmatycznym smiechem.

    OdpowiedzUsuń
  3. "Już tylko (Jeszcze aż...) sześć tygodni do świąt." - w supermarketach są już od 2 listopada.

    OdpowiedzUsuń