Samotny w mej małej celi,

samotny jak ona sama,

samotny idę do świata,

samotny stamtąd powrócę.

środa, 5 października 2016

526.Tumany

No i znowu nie mam gdzie kupować wędlin. Kolejny sklep do skreślenia. Na tej samej wadze ważą surowe mięso i wędlinę. I naturalnie, durne babsko, nie widzi w tym niewłaściwego - "bo mięso przecież nie bezpośrednio kładzione, tylko w torebce". "Przecież ta waga czysta jest!".  Na moje pytanie czy myje lub dezynfekuje ją po każdym zważeniu mięsa, patrzy na mnie tępym wzrokiem.
Dwie wagi - jedna na mięsnym, druga na wędliniarskim, ale "każda ekspedientka ma swoją osobną kasę", więc ta z mięsnego kroi wędlinę i waży na wędliniarskim, po czym idzie na mięsny i tam waży jeszcze raz przy swojej kasie. Bezsilna złość na tumanów.

13 komentarzy:

  1. Jeszcze jak w filmie "Co mi zrobisz jak mnie złapiesz" umieszczą Cię na tablicy "Tych klientów nie obsługujemy", a jak się obrazisz na wszystkie sklepy to od Służewca do samego Żoliborza, będziesz miał wszystkie sklepy poobrażane..., no chyba do samej Bydgoszczy nie będziesz jechał?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gorzej, dużo gorzej... Weganem jeszcze zostanę. :-((((

      Usuń
    2. Pocztę czasem czytamy?

      Usuń
    3. Tylko troszkę częściej niż gobliny sprawdzają skrytki u Gringotta. :-)

      Usuń
  2. Klienci głosują nogami. Idź gdzie indziej. Sklepów w Warszawie nie brakuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno mieszkasz w Warszawie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za taką sugestię, to Pan mi się możesz nie kłaniać! :-P

      Usuń
    2. Nie drzyj szat, bo zimno, tylko idź gdzie indziej, skoro to Warszawa.

      Chyba że to Nowodwory - lekkie nadużycie w nazewnictwie miejskim, ale tu bym zrozumiał problem.

      Usuń
    3. Nowodwory? To jeszcze Mazowsze? :-D
      Śmichy-chichy, ale naprawdę wyczerpały mi się pomysły na sklepy wędliniarskie, w których mogę kupić coś smacznego i nie odrzuca mnie higiena, ani obsługa.

      Usuń
    4. ja nie jem wędlin, więc problemu nie mam :P

      Usuń
    5. A ja czy jem, czy nie, wsio rawno.

      Usuń