Samotny w mej małej celi,

samotny jak ona sama,

samotny idę do świata,

samotny stamtąd powrócę.

wtorek, 6 stycznia 2015

384.Turlając się w dół

Takiej przerwy świąteczno-noworocznej jeszcze nie miałem. W Wigilię, Sylwestra i Nowy Rok siedzieć nad pracą - tego jeszcze nie przerabiałem. W poniedziałek przed 3Królami oczywiście poszedłem do pracy; wyszedłem z niej jako jeden z ostatnich - tyle mi zeszło na porządkowaniu dokumentacji. Prowadzenie podwójnej dokumentacji (papierowej i elektronicznej) to zajebista sprawa, sama radość dla wychowawcy! Dziś cały dzień spędziłem przy papierach i kompie. Dyrekcja doznała iluminacji i pocztą pantoflową podrzuciła jeszcze na cito robotę - jakby nie można było tego zaplanować przed świętami! Mam poczucie narastającego przytłoczenia - właściwie potrzebuję jeszcze jednego wolnego dnia, żeby ogarnąć w tym tygodniu niezbędną robotę. Czuję się fatalnie, a wiem, że będzie jeszcze gorzej. Między przerwą świąteczno-noworoczną a feriami zimowymi (w tym roku) jest zaledwie półtora tygodnia zajęć, a ja mam poczucie, że to będzie maraton koszmaru. Mam nieprzyjemne wrażenie, że ciężko odchoruję to kiedy napięte nerwy puszczą w końcu na rozpoczęcie ferii.  

Idźmy wytrwale! Tam w dali, za zwieraczami musi być światło!



8 komentarzy:

  1. zwolnij chłopie, bo rzeczywiście zdrowie może Ci paść, mam nadzieję, że przynajmniej w ferie odpoczniesz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łatwo powiedzieć - "zwolnij". Chciałbym, ale nie ma jak. :-(((

      Usuń
  2. Jakie szczęście, że na razie oprócz dużego ruchu na stacji, który zresztą od dziś się wybitnie zmniejsza, mam wolne i nie muszę się droczyć z kimś nade mną lub kimś pode mną. Obie formy przerobione, obie beznadziejne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Belferka daje i tak stosunkowo sporo swobody, przynajmniej w stosunku do przełożonych.

      Usuń
  3. Wprawdzie nie jest to rozwiązanie, ale czas zmienić otoczenie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej na zaświaty. ;-)
      To zawsze jest jakieś rozwiązanie.
      Bo w realnym świecie na zmianę roboty, ani zawodu szans praktycznie nie mam.

      Usuń
  4. "Prowadzenie podwójnej dokumentacji (papierowej i elektronicznej) " - o w mordę. Niech płacą podwójnie.

    OdpowiedzUsuń