Samotny w mej małej celi,

samotny jak ona sama,

samotny idę do świata,

samotny stamtąd powrócę.

poniedziałek, 6 października 2014

369.Rozmówki belferskie

W pracy ziąb jak cholera, wymarzłem jak pies.

Rozmówki w jaskini belferni.

-Wykończą mnie te bachory. Tak gadają i hałasują, że ledwie siebie samego słyszę.
-Naprawdę? No proszę - a u mnie siedzą cicho i grzecznie. I pracują ani pisną.
-Bo instynkt im podpowiada, że jesteś mściwą harpią o długich rękach i jeszcze dłuższej pamięci, a we mnie wyczuwają tylko ciepło, dobro i życzliwość, co nawet muchy nie skrzywdzi.

*******

-Posłuchaj kwiatka: "Walki w powstaniu śląskim toczyły się wokół Poznania."
-No, coś tam świta jednak.
-Ta! "świta". Szkoda tylko, że na ogół po tym świtaniu dzień nie nastaje.

*******
-Buahaha! Uwielbiam tego faceta! Aberuś! Jesteś wielki!
-Tia, głównie w pasie.

*******
Jeden z owocków grona od rana pieni się i wścieka na dyrekcję. Mr A. wskazując na jego koszulkę z napisem "Nie bój się - myślenie nie boli!", pyta:
-Nie masz wrażenia, że twoja koszulka ma dziś charakter wywrotowej demonstracji?

*******
-Dlaczego ty mi nie wierzysz?! Aberfeldy! Ona mówi, że ja ściemniam! No powiedz sam - jak można mi nie wierzyć?!
-Pani Zosiu, bądźmy szczerzy - niech pani zapomni o tym wszystkim co na jego temat ludzie plotą i niech pani popatrzy bez uprzedzeń na tę twarz. Czy te małe chytre oczka mogą kłamać?

3 komentarze:

  1. To nawet dobrze, że przebywamy w oparach tratwy meduzy. "Mój" 672 nie chce przystąpić do matury, bo nauczycielka z maty mu wciska, że jest jakiś nie teges. W ogólę nie rozumiem co sie na Waszych tratwach wyprawia. Przypuszczenia opisałem u siebie, nie będę tego tu przenosił w całości, ale jakbyś sie do tego ustosunkował, to byłbym wdzięczny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze kombinujesz - chodzi o statystykę szkoły, ale nie tylko. Nauczyciel jest rozliczany ze "zdawalności matury" i musi się tłumaczyć, a nawet pisać programy naprawcze, jeśli jego uczniowie kiepsko wypadli na maturze. Przy takich założeniach systemu trudno się dziwić takiemu postępowaniu nauczycieli.

      Usuń
  2. Dzięki za odpowiedź, temat z 672 będzie drążony mam nadzieję do szczęśliwego finału.

    OdpowiedzUsuń