Samotny w mej małej celi,

samotny jak ona sama,

samotny idę do świata,

samotny stamtąd powrócę.

poniedziałek, 18 sierpnia 2014

354.Proste rzeczy, które sprawiają, że jesteśmy szczęśliwi


Na demotach znalazłem ordynarną prostacką agitkę pod nazwą "Proste rzeczy, które sprawiają, że jesteśmy szczęśliwi". No to popatrzmy...

1. Zakochanie się
Nie miałem okazji spróbować.
2. Śmianie się tak, że aż zabolą Cię mięśnie twarzy
Nie mam z czego.
3. Gorący prysznic
Groźba oparzenia nie jest dla mnie synonimem szczęścia.
4. Żadnych kolejek w supermarkecie
To stan oczekiwany, a nie szczęście.
5. Odświętny wygląd
Wiąże się z jakąś zupełnie nieszczęśliwą okazją.
6. Otrzymanie e-maila
Spamy nie generują mojego szczęścia.
7. Jazda po pięknej drodze
Oznacza towarzystwo śmierdzących współpasażerów co zabija wszelkie pozytywne emocje, o rodzeniu jakichkolwiek form szczęścia nie wspominając.
8. Gdy grają twoją ulubioną piosenkę w radiu
Nie słucham radia.
9. Leżenie w łóżku i słuchanie deszczu padającego za oknem
Nie słyszę. I nie wyleguję się w łóżku.
10. Gorące ręczniki prosto z suszarki
Nie mam suszarki.
11. Shake czekoladowy lub waniliowy
Nie pijam – kupa chemii i kalorii. I jaka droga.
12. Rozmowa zamiejscowa
Nie przeprowadzam.
13. Kąpiel z bąbelkami
Rachunek za wodę niszczy szczęście.
14. Chichotanie
Własnego nie praktykuję, cudze mnie irytuje.
15. Dobra rozmowa
Nie mam z kim. A z sobą już się dość nagadałem.
16. Plaża
Zapomniałem jak wygląda.
17. Gdy znajdziesz 100 złotych w płaszczu z zeszłej zimy
Nie przeszukuję cudzych płaszczy, a w swoich nie trzymam forsy luzem, zwłaszcza takiej forsy.
18. Śmianie się z siebie
Wychowano mnie, że nieładnie śmiać się z kalek (życiowe też się liczą).
19. Telefon o północy, który trwa godzinami
Nie miałby szansy tyle trwać – w ciągu najdalej kwadransa udusiłbym rozmówcę, bez względu na to gdzie by się znajdował.
20. Bieg pod spryskiwaczem
To się nazywa wkurw a nie szczęście.
21. Śmiech bez powodu
A co to za szczęście, że leki przestały działać?
22. Gdy ktoś Ci powie, że jesteś piękny.
Łgarze mnie odpychają.
23. Przyjaciele
Nie posiadam.
24. Gdy przypadkowo usłyszysz, jak ktoś mówi coś miłego o Tobie.
Czego będzie chciała ode mnie ta menda?
25. Gdy budzisz się rano i okazuje się, że masz jeszcze kilka godzin snu
Nie mam – i tak wstaję (patrz punkt 9).
26. Pierwszy pocałunek
Nie przypominam sobie.
27. Poznawanie nowych przyjaciół lub spędzanie czasu ze starymi
Patrz punkt 23.
28. Zabawa z nowym szczeniaczkiem
Od kiedy pochowałem wszystkie stare szczeniaczki żadnych nowych już nie mam.
29. Słodkie sny
Nie miewam.
30. Gdy ktoś się bawi Twoimi włosami
Psychol. Zresztą i tak nie ma już czym. A poza tym i tak nikt się nie bawi.
31. Gorąca czekolada
Tyle kalorii, że wyrzuty sumienia by mnie zabiły.
32. Wycieczki z przyjaciółmi
Patrz punkt 23.
33. Huśtanie się na huśtawce
Groźba wyrzucenia w powietrze zabija wszelkie warianty szczęścia. 
34. Rozpakowywanie prezentów pod choinką przy równoczesnym jedzeniu ciasteczek i piciu likieru
Koszmar. Przynajmniej jeśli chodzi o prezenty. Likier pozwala w ogóle przetrwać tę imprezę.
35. Gdy znajdujesz słowa piosenki wydrukowane na okładce nowego CD tak, abyś mógł śpiewać nie czując się głupio
Przy moich zdolnościach wokalnych nie potrzebuję tekstu, żeby czuć się głupio śpiewając.
36. Pójście na dobry koncert
Nie bywam. Tłum nie jest pożądanym rekwizytem do słuchania muzyki.
37. Nawiązanie kontaktu wzrokowego z przystojnym nieznajomym.
Wychowano mnie, że nie wypada robić ludziom przykrości, więc nie nawiązuję.
38. Wygranie gry zespołowej
Nie zdarzyło mi się, więc nawet nie potrafię sobie wyobrazić.
39. Robienie ciasteczek czekoladowych
Nie robię. Czasem co najwyżej zjadam, ale mam potem wyrzuty sumienia.
40. Gdy przyjaciel przyśle Ci ciasteczka domowej roboty
Patrz punkt 23. Poza tym strach takie jeść – bo to wiadomo jak to było robione?! Zaufanie mam tylko do własnych.
41. Spędzanie czasu z bliskimi przyjaciółmi
Patrz punkt 23.
42. Widzieć i słyszeć śmiech przyjaciół
Zważywszy na punkt 23 byłoby to niepokojące – znaczyłoby to, że potrzebuję nowych leków.
43. Trzymać za rękę osobę, na której Ci zależy
Ile można trzymać powietrze?
44. Pobiec do starego przyjaciela i uświadomić sobie, że rzeczy (dobre lub złe) nigdy się nie zmieniają
Nie potrzebuję nigdzie biegać, wystarczy że popatrzę sobie (z miejsca) na swoje życie.
45. Jeździć na najlepszej kolejce górskiej bez przerwy
Bez przerwy na rzyganie i zesranie się ze strachu? Mowy nie ma.
46. Obserwowanie wyrazu twarzy osoby, gdy ta otwiera wymyślony przez Ciebie prezent
Wolę tego nie widzieć - a jak się nie spodoba?
47. Oglądanie wschodu słońca
Słońce. Wciąż, kurwa, żyję… No helou! Ileż można?!
 48. Gdy wstajesz z łóżka każdego poranka i dziękujesz Bogu za następny piękny dzień.
Patrz punkt 47.
 49. Gdy mąż przyniesie Ci kawę do łóżka
Nie mam męża. I nikt mi nic do łóżka nie przynosi.

4 komentarze:

  1. większość tych punktów raczej spowodowałaby u mnie ból żołądka i głowy a nie jakieś tam szczęście :D
    co do punktu 47. i 48. mam podobnie :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otóż właśnie. Szkoda tylko że w punkcie 49 mamy różnie. ;-)

      Usuń
  2. 42!
    Poza tym te rozmowy zamiejscowe już chyba trochę nieaktualne. Teraz co najwyżej chyba pozagalaktyczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też na to zwróciłem uwagę - czy małolaty w ogóle jeszcze wiedzą co to było???

      Usuń