Samotny w mej małej celi,

samotny jak ona sama,

samotny idę do świata,

samotny stamtąd powrócę.

środa, 1 stycznia 2020

1057.Szczęśliwego Nowego Roku

Wszystkim PT Czytelnikom, 
którzy wiedzeni śmiertelną obezwładniającą nudą od czasu do czasu zaglądają tutaj 
nabijając mi licznik wyświetleń,
składam niniejszym szczere życzenia pomyślności w nadeszłym właśnie Nowym, 2020, Roku. 
Niech Wam się wszystko co się da układa jak najlepiej 
i co się Wam zamarzy niech się ziści (z końcem świata włącznie).
🎆

11 komentarzy:

  1. Nie taką nudą... Tobie również wszystkiego dobrego, i oby ten rok był lepszy od poprzedniego. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Niech ten Nowy Rok będzie łaskawy dla Ciebie. Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  3. nie zaglądam tu z nudów i koniec świata mi się jeszcze nie marzy ale dziękuję :)

    Tobie życzę na ten rok więcej optymizmu ! i zdrowia i szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. To "więcej" rozbawiło mnie szczerze. :-D

      Usuń
    2. masz go minimalną zawartość to każde lekko więcej będzie już krokiem milowym. Nie będę przesadzała z życzeniami wielkiego optymizmu bo nie od razu Rzym zbudowano ... :P

      Usuń
    3. Założenie, że posiadam go w ogóle wydaje mi już bardzo optymistyczne. ;-)

      Usuń
    4. dlatego to jest moje założenie a nie Twoje :D

      Usuń
  4. :D

    A z życzeniami podłączam się pod Polly. Optymizmu, zdrowia, kasy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Nie można mieć wszystkiego, więc pewnie stanie na "kasie". Znaczy muszę iść do kolektury. ;-)

      Usuń