Samotny w mej małej celi,

samotny jak ona sama,

samotny idę do świata,

samotny stamtąd powrócę.

środa, 14 grudnia 2016

547.Nowe światełka

Brakujące prezenty przed chwilą zamówione. Mam nadzieję, że dotrą na czas i nigdzie się nie zawieruszą w przedświątecznym szale przesyłek.
Sprawdzian ułożony. Sprawdziany do sprawdzenia - tylko połowę zmogłem. Coś ciężko mi to w tym tygodniu idzie. Kiepski poziom prac z pewnością mi nie pomaga.

A to moja wciąż stara choinka okraszona nowymi (ledowymi) światełkami. Malutka taka.


6 komentarzy:

  1. Malutka, zgrabna i do tego bardzo ładna, od razu wprowadza świąteczny nastrój, i to na zdjęciu, a w domu musi robić jeszcze bardziej piorunujący efekt. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prezenty kupuję w listopadzie. Choinka cacy, choć brak na niej czaszek i odciętych kończyn. Ale niech tam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś kupowałem wcześniej, jak Ty, ale od dobrych kilku lat nie mam głowy do tak wczesnych zakupów.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Na żywo wygląda jeszcze lepiej, bo światełka nie są tak rozproszone i świecą wyraziściej, co w ciemnym pokoju daje fajny efekt.

      Usuń