Samotny w mej małej celi,

samotny jak ona sama,

samotny idę do świata,

samotny stamtąd powrócę.

środa, 22 lipca 2020

1129.Środowy raport

Plany wcześniejszego pójścia spać i dzięki temu wcześniejszego wstania z łóżka na razie nie są wieńczone powodzeniem, co jest trochę irytujące. Humoru nie poprawiają drobne (oby nie urosły!) dolegliwości zdrowotne. 
Odezwał się serwis laptopa (błyskawice!), nie jestem pewien jak się to zakończy - uczucia mam na razie mieszane. 
Wczoraj i dziś kupę czasu straciłem zanurzając się w klimaty imperialnej nostalgii przy przeglądaniu zdjęć na Mea Gloria Fides; słabą stroną jest brak podania nazwy i lokalizacji pokazywanych obiektów (budowli i wnętrz). Pomaluśku maluję. 
Z mocno ściągniętymi wodzami zaglądam na Bonito, gdzie jednak nabyłem bez najmniejszych wyrzutów sumienia cztery słusznych rozmiarów tomiszcza  z serii "Dzieje kultury...". 
Zakupy różne dla rodziców i dla siebie. Kupiłem sobie w IKEI poduszkę. Poprzednie bezpowrotnie straciły swą fabryczną formę w praniu; mam roboczą teorię, że załatwiło je wirowanie, skoro temperatura była przepisowa. Przekonam się za kilka tygodni, kiedy tę upiorę.
Stosy pudełek z modelami działają (chwilowo) otrzeźwiająco  nawet na mnie i z modelarskich asortymentów kupuję już tylko drobiazgi, za to wreszcie wysokiej jakości (np. japońskie wiertełka i materiały ścierne). 
Toczę smętnym wzrokiem po tumblerach z ciachami, w charakterze prowadzenia  życia seksualnego. 
I tak dzień za dniem pełznie wegetacja.

6 komentarzy:

  1. Ooo... Zapomniałem o Tumblerze. Miałem tam konto, ale nie pamiętam z jakiego adresu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Skoro chodzisz późno spać i późno wstajesz, tzn. że organizm funkcjonuje poprawnie. Gorzej jakbyś późno chodził spać i wczas wstawał, to było by już niepokojące. Jeżeli taki rytm, to poprzesuwaj zajęcia i będzie git. Wszak, jeżeli śpisz 8h, a budzisz się o 11:00, to nadal pozostaje do dyspozycji 16 h doby.
    No i co też w spr. laptopa odpowiedzieli?, bo nie raczyłeś dać znać.
    Zamiast na tumblerach wejdź se na gayforit.eu, tam przynajmniej są w ruchu, może trochę urozmaicisz życie, ale też same zdjęcia również, jak ruch ma Cię przyprawić o jakieś inne stany.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Późne rozpoczynanie dnia mi się nie podoba, bo go mniej zostaje; noc dniem nie jest.
      Lapek wciąż w serwisie, raczej nie będę polecał tego zakładu.

      Usuń
  3. A ja myślałem że poszedłeś do kawiarni, pooglądałeś ciacha i nic nie kupiłeś. Zrozumiałem dopiero po komentarzu Adi-ego, no ale mniejsza o to...

    OdpowiedzUsuń