Samotny w mej małej celi,

samotny jak ona sama,

samotny idę do świata,

samotny stamtąd powrócę.

czwartek, 20 września 2018

867.Trebusz

To jest trebusz. 
Trebusz to machina służąca do miotania kamieni, beczek ze smołą i wszystkiego co da się miotnąć (z trupami włącznie) we wrogą warownię.


Coś bardzo podobnego sprawił sobie pewien tatuś, rozsierdzony tym, że nie poznaliśmy się na jego latorośli, i teraz napie... khehm... to jest... eee... chciałem powiedzieć: prowadzi intensywny i skoncentrowany ostrzał naszej "tratwy Meduzy". Po prawdzie, żeby oddać styl i dynamikę z jaką to robi, to bardziej by pasowało użyć jędrnego suwerennego "nakurwia, i to po całości". 

Papa postępuje niewątpliwie bardzo brzydko szkodząc ogólnie całej szkole, trudno jednak uciec od natrętnego pytania: jak z nim były prowadzone rozmowy na wiadomym szczeblu, skoro i ja i M. zapamiętaliśmy go z kontaktów na zebraniach, jako całkiem spokojnego, rozsądnego i otwartego na rzeczowe argumenty człowieka; teraz zaś mamy do czynienia z kipiącą furią.

A mnie wezwano do sekretariatu, żebym pokwitował zawiadomienie o kolejnym obcięciu motywacyjnego. Radujmy się. Hip-hip-chuja!

6 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aberku też mi obcieli kasę. Całe 300 stówy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, choć nie wiedziałem, że aż o tyle - trzydzieści tysięcy to kupa kasy! Mam nadzieję, że to co zostało starczy na jakąś wegetację. :-x



      Wiem, wiem ile naprawdę, ale nie mogłem się powstrzymać - przepraszam, belferstwo wstrętne. :-DDD

      Usuń
    2. Oj, dopiero zauważyłem błąd :P

      Usuń
  3. motywacyjny obcięli ale dołożyli indywidualnego nauczania i wyszło pewnie na zero ...

    A ten ojciec to czym w Was tak wali ?? skargami ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie ujemne "zero". :-(
      Naturalnie skargami - z naprawdę dużą pomysłowością w wyszukiwaniu amunicji.

      Usuń