Samotny w mej małej celi,

samotny jak ona sama,

samotny idę do świata,

samotny stamtąd powrócę.

poniedziałek, 17 września 2018

866.Maczuga

Jak w piątek i sobotę odchorowywałem, tak w niedzielę udało mi się zrobić coś fajnego - pomalowałem figurkę i to całą - od sklejenia po wykończenie i odstawienie na półkę. Krasnoludzki kawalerzysta prezentuje się nader efektownie. Nie pamiętam, kiedy poprzednim razem udało mi się coś takiego (znaczy wszystko w jeden dzień). 

Niestety myśl o zbliżającym się poniedziałku i "nowych przygodach" dawała o sobie znać o wiele zbyt częstymi wizytami w kuchni; jestem zły na siebie, lecz nie panuję nad tym. 

Być może mój organizm cudowną mocą tajnego jasnowidzenia wyczuł co mnie czeka dziś. W pracy było bez ekscesów, za to naiwne rachuby, że popołudnie będzie takie troszkę luźniejsze i bez spinki & napinki, wzięły w łeb i to tak fest! - jak maczugą Łamignata. Funkcję maczugi spełniło gniewne ogłoszenie dyra, które kompletnie wyprowadziło mnie z równowagi. W efekcie do wieczora - telefony, grzebanie w necie, ustalanie strategii na jutrzejszą rozmowę w celu wyperswadowania mu tego nonsensu. Trudność polega na tym, że na niemal nikogo nie mogę liczyć. W tym oportunistycznym gronie naczelną myślą jest jak się dostosować na tę chwilę, bez myślenia o skutkach jutro czy pojutrze. A rozmowa będzie ciężka, bo jak się do czegoś przyczepi... A jeśli postawi na swoim, to czeka mnie rok na polu minowym. A uciec nie mam dokąd. 😟

5 komentarzy:

  1. Wpis aż się prosi o zdjęcie tego krasnoluda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. otóż to ! tyle gderania o fotografii i aparatach a tu w erze komórkowców gdzie można foto wszędzie walnąć kolega Aberfeldy rozwodzi się nad figurką i nie zamieszcza zdjęcia. Niezrozumiałe i wręcz nie na miejscu uważam

      Usuń
    2. To ma być rozwodzenie się? Co Wy wiecie od rozwodzeniu?! O gderaniu nie wspominając. ;-P
      Mam czym, ale nie bardzo mam siłę zorganizować - gdzie zrobić tę fotkę. Musicie poczekać, bo na razie nie bardzo mam nastrój do fotografowania - na tratwie jest... frustrująco (to eufemizm taki).

      Usuń
    3. długo mamy jeszcze czekać ??? lekko się dłuży :D

      Usuń
    4. Proszę nie popędzać artysty, bo mu się ziemia ze ścian dołka na głowę osypuje. ;-P

      Usuń