Samotny w mej małej celi,

samotny jak ona sama,

samotny idę do świata,

samotny stamtąd powrócę.

środa, 18 października 2017

691.Kciuki

Wygląda na to, że Emuś jednak posłuchał moich perswazji, żeby nie skupiał się na samej pracy, lecz przyłożył się bardziej do rozwoju znajomości, bo dziś oznajmił ze wzruszeniem: "Mam chłopaka!". Trzymam kciuki za pomyślność tego związku, lecz nie mogę powstrzymać westchnienia: "Pourvu que ça dure!
Znowu usłyszałem od uczniów słowa uznania za gust obuwniczy. No miłe. 
W sprawdzanych pracach czytam o broni drzewnej, wojskach bardziej manewnych i że cechą piechoty była jazda na koniach. No nie miłe.

4 komentarze:

  1. Poziom świadomości językowej uczniów na najwyższym poziomie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten poziom to dopiero widać w szerszych ustępach - zdaniach i akapitach. Załamujący, tym bardziej, kiedy pomyśleć, że te dzieciaki spędziły po 9, 10 lat w systemie edukacji.

      Usuń
  2. podziwiam pana Emusia, bo ja już nie mam sił do spotkań i próbowań, co dziwne, ale chyba poddałem się...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj w klubie!:-(
      Lecz długo w nim przecież nie zabawisz - pozbierasz się i wrócisz do gry; jesteś zbyt atrakcyjnym aby się zmarnować. :-)

      A co do Emusiowej wytrwałości, to weź pod uwagę, że kiedy byłeś w jego wieku, to z pewnością byłeś pełen wiary i zapału. A także ileż przygód jeszcze przed Tobą było!

      Usuń