Samotny w mej małej celi,

samotny jak ona sama,

samotny idę do świata,

samotny stamtąd powrócę.

sobota, 14 maja 2016

489.Reguły i regały

Przyszłość narodu pisze poprawę sprawdzianu - na prawo arkusz z pytaniami, na lewo włączony smartfon z jakąś odpaloną apką.

-No to koniec tego zaliczania. Do widzenia.
-Ale pan mi pozwoli dokończyć! Ja w sumie nic z niego nie spisałam!
-Nieudolność nie jest okolicznością łagodzącą. Żegnam!

***
Schwester w (rzadkich) odwiedzinach. Siada i rozgląda się powoli.

-Brat! Ty masz za dużo książek. 
-Ja nie mam za dużo książek, tylko regałów za mało.

12 komentarzy:

  1. Hahahaha - wybacz ten śmiech, lecz znam takich, co mimo tego, że ściąg mieli bez liku, w gąszczu nie potrafili się odnaleźć - to takie słodkie było, gdy ktoś się starał, aż tu w końcu się okazało, że strach i bezmyślność okazała się większa, mimo ściąg nic się nie potrafiło z siebie wydać :D

    Co by nie było to pożegnanie bardzo trafne, brawo!

    P.S. Widzę, że to nie tylko ja mam za mało regałów, a Misiek ciągle mi mówi, że za dużo książek :D :D Dobrze wiedzieć, że to nie tylko ja tak mam :)

    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A witam serdecznie!
      Bo to znane zjawisko - książki się ukradkiem rozmnażają, a regały cichcem kurczą.

      Usuń
    2. Oj tak, tak, tak :) Co by nie było to zawsze rozwiązaniem są dodatkowe "regały" :)

      Usuń
    3. Tylko, żeby jeszcze było na nie miejsce. :-(

      Usuń
    4. Fakt, o tym nie pomyślałem ;/

      Usuń
  2. i nie uwierzyłeś jej na słowo, że nic nie spisała?:P no wiesz, Ty to jednak zły człowiek :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja koleżanka na maturze z matematyki, bardzo dawno temu, spisała zadanie ze sciągi i zrobiła to tak, że najpierw ściągnęła część ze strony nr 2 i do tego dokleiła wszystko ze strony 1. Była oburzona jak zobaczyła, że oblała. Poszła do profesorki od matematyki zapytać i ta jej odpowiedziała, że ściągać też trzeba potrafić:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, tak! Bezmyślność niektórych uwidaczniająca się przy ściąganiu - poraża. :-D

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Jest, ale do jej ściągnięcia niezbędny jest mózg, więc koło się zamyka i już kwadrat pyka. :-D

      Usuń
    2. Krótko mówiąc - niektórzy są od początku skazani na nieodwołalny amebizm.

      Usuń