Samotny w mej małej celi,

samotny jak ona sama,

samotny idę do świata,

samotny stamtąd powrócę.

czwartek, 9 lipca 2015

419.Urodziny

Pojechałem do Emusia złożyć mu życzenia urodzinowe. Wcześniej, rzecz jasna, musiałem pół dnia odczekać, aż się chłopię zbudzi. Prezent mu się spodobał, co parę razy powtórzył, więc miło. Zresztą gdyby mu się nie spodobał, to by się raczej nie wahał z miejsca to oznajmić. 
Ale - rzecz (równie) charakterystyczna, żegnając mnie zaznaczył że musi mi fundnąć kino. Ta jego potrzeba nie bycia winnym (w sensie: dłużnym, zawdzięczającym) jest dla mnie przedziwna. Sam nie wiem czy on tak ma tylko do mnie, czy także do innych. 
Chwalił się nowym smartfonem, opowiadał o nowych znajomych, wydaje się w dobrej formie, a i po byłym się już chyba w większości otrząsnął, dobrze w sumie wygląda.

W sumie było to zwykłe spotkanie znajomych, w tym zakresie sympatyczne, ale po rozstaniu jak zwykle zrobiło mi się jakoś tak smutno.


* * *
Co to są "puste kalorie"?

Puste kalorie, to czekoladki, które mi nie smakują (i lądują w koszu).

9 komentarzy:

  1. Ja tam czekoladki mogę kilogramami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mogę - liczono by mnie w tonach.
      Poza tym jednak jestem wybredny i od czekoladki, poza byciem czekoladką, wymagam smaczności.

      Usuń
  2. Rzadko zdarza mi się jeść czekoladki, co do których smaku miałbym jakieś poważne zastrzeżenia. Inna sprawa, że większość słodyczy pochłaniam z przyjemnością i hurtem. Od czekoladek przez żelki po ciastka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, jednak ciastka (nie w znaczeniu: herbatniki) to podstawa. :-x

      Usuń
    2. ...i tu się nasuwa stara, dobra metoda utraty zbędnych kalorii...

      Usuń
    3. Naprawdę? Jaka? Bo te serniki i szarlotki to jednak w boczki wchodzą. :-D

      Usuń
    4. Hm... no wiesz, dużo tego na "S"...







      ...oczywiście, chodzi mi o sport.

      Usuń
    5. Może i metoda stara, ale nie dobra - bo się człowiek męczy.


      ;-))

      Usuń
    6. Trening czyni mistrza!

      Usuń