Samotny w mej małej celi,

samotny jak ona sama,

samotny idę do świata,

samotny stamtąd powrócę.

środa, 6 listopada 2019

1042.Świetny album

Właśnie wpadła mi w ręce długo wyczekiwana publikacja - Boże przebacz!😉 - IPN, autorstwa bardzo dobrze siedzących w tematyce Andrzeja Wesołowskiego i Kamila Stepana "To proste - będziemy się bić! Polskie przygotowania obronne marzec-sierpień 1939". Pięknie wydany, wspaniały album z mnóstwem bardzo interesujących ilustracji świetnej jakości - zdjęć, map, dokumentów, listów, relacji, w dużej części, może nawet w większości dotąd szerzej (bądź w ogóle) nie publikowanych. Grube, wielkie tomiszcze pełne przeciekawej treści!  I w cenie - zważywszy na jakość zawartości - bardzo niskiej (w Arosie/Bonito zaledwie 44 złote).



7 komentarzy:

  1. Jakbyś wspomniał o nim wcześniej kupiłbym ojcu na prezent, a tak, to już za późno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ba! Kupiłem od razu, jak tylko stał się dostępny. Może kup pod choinkę?

      Usuń
  2. To chyba jakiś IPN podrabiany, skoro nie ma nic o wyklętych i bohaterstwie Kaczyńskich :P

    PS>Pozycja wygląda zacnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Im będzie zapewne poświęcony osobny tom. Choć raczej już innego autorstwa... :-)

      Usuń
  3. Jakoś z racji wieku, martyrologia, którą w mediach drążą od, w zasadzie dla mnie, mojego dzieciństwa już mnie znudziła. Oczywiście rozumiem, że z racji zawodu i, być może, zainteresowań podchodzisz do tematu inaczej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przede wszystkim zainteresowań. A romantyczne westchnienia martyrologiczne od dawna już za mną. :-)

      Usuń