Samotny w mej małej celi,

samotny jak ona sama,

samotny idę do świata,

samotny stamtąd powrócę.

czwartek, 1 sierpnia 2019

1005.Wakacyjne lektury

W taniej książce zauważyłem znajome okładki - piąty i szósty tom gabaldonów, czyli szkockiej sagi Diany Gabaldon. Co ciekawe, w Bonito akurat te tomy właśnie się skończyły. A że tu i nawet nieco taniej, to nabyłem i przydźwigałem. A było co dźwigać, bo autorka płodzi coraz bardziej opasłe tomiszcza. Na poniższej ilustracji tom pierwszy - na wierzchu, a pod nim tomy piąty i szósty. A ja muszę jeszcze czwarty przeczytać...  



Skoro o książkach mowa, to jakiś czas temu, przechodząc obok księgarni Yatto.pl na Hożej zauważyłem dość seksowną okładkę książeczki "Zniewolony książę". Format i sąsiedztwo na witrynie podpowiedziały mi, że to jakiś komiks pewnie, więc poszedłem sobie dalej. A tu w godzinach raczej, niż w dniach temu licząc, Hebius reklamuje na forum to dziełko - jak się okazuje trylogię całą. Co tam - reklamuje! Czytać zaczął. Trzeba będzie poczekać na wrażenia i rozważyć lekturę.

A na razie czytam sobie coś może mało ambitnego i jeszcze mniej wyrafinowanego, ale bardzo sentymentalnego - przypadkiem odkryty trzynasty tom przygód Gotreka i Felixa (nie miałem pojęcia, że w ogóle powstał). Świetnie pasuje do robótek w warsztacie, gdzie po kusznikach idą teraz włócznicy i ironbreakerzy ze strzelcami.

6 komentarzy:

  1. Czytałem za darmo, z pdf-u znalezionego w sieci, więc straciłem jedynie czas. Na szczęście cała główna tajemnica wyjaśniła się pod koniec drugiego tomu (półtora rozdziału rżnięcia!), więc nie czuję już potrzeby sięgania po trzeci :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rżnięcia czy batożenia? ;-D
      Wnioskuję, że polecasz dzieło umiarkowanie. :-)

      Usuń
    2. Ja to przeczytałem, nie powiem, nawet z przyjemnością. Ale jakbym wydał więcej, niż 10 zł na zakup jednego tomu, to bym się wkurzył. Poczekaj aż powieść trafi do taniej książki :)

      Usuń
    3. O, i to jest praktyczna recenzja! :-D

      Usuń
  2. a ja tylko kryminały :D i współczesne raczej.

    OdpowiedzUsuń