Samotny w mej małej celi,

samotny jak ona sama,

samotny idę do świata,

samotny stamtąd powrócę.

czwartek, 24 maja 2018

815.Pustki i nagrody

Na tratwie nadal w duchu "ordre, controdre, desordre", ale udaje się mostkowi wciąż to doskonalić i ku zdumieniu wszystkich podnosić poprzeczkę dla ewentualnych naśladowców. 

Na dniu otwartym pustki, choć to właściwie ostatni moment, żeby przyszłość narodu się jeszcze jakoś powyciągała z rysujących w bliskiej przyszłości katastrof. 

W drodze dwie paczki z nagrodami za to że byłem grzeczny.

Lecz nim dojdą, będzie uszczuplanie kasy NFZ. Dobrze być ubezpieczonym, bo jakbym miał wysupłać tę pięciocyfrówkę z własnej kieszeni, to... no, zabolałoby!

19 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. no właśnie ? też ciekawam no i za co :P

      Usuń
    2. Polluśka! Czytanie ze zrozumieniem się kłania! Przecież napisałem, że za to iż byłem grzeczny. :-P
      A jedna nagroda to kilka drobiazgów modelarskich (no, w większości takich troszkę większych drobiazgów, ale nadal niedużych). Druga zaś to niespodzianka, o której być może machnę osobną notkę, chyba że uznam iż to der Totalobciach i nie pisnę ani słowem.

      Usuń
    3. po pierwsze napisałeś że grzeczny ale nie doprecyzowałeś czy służbowo czy prywatnie. Czy nagroda z pracy czy sam ją sobie zafundowałeś :P

      Modelarstwo .... no no no ...

      Usuń
    4. W dupie mam grzeczność na niwie zawodowej. Tam jedynym kryterium do którego przywiązuję wagę, to rzetelność.

      Temu ".... no no no ..." wyraźnie brakuje oznaczenia wartości. Pozytywny podziw wyrażany głosem stłumionym z powodu niekorzystnego rozchodzenia się dźwięku przy leżeniu plackiem z podziwu, czy też negatywnie naładowany potępieniem zakazywacz?

      Usuń
    5. Grzeczność w tym przypadku rozumianą jako coś innego niż savoir-vivre.

      Usuń
    6. podziw do cierpliwości. Ja nie posiadam od razu mam ciśnienie jak na kartce coś krzywo mi wyjdzie.

      W dupie masz nagradzanie służbowe ... hmmm a wiesz, że często nagradzają właśnie tych co w dupie mają ? mnie nawet kilka lat temu też nagrodzili ... nagrodą prezydenta miasta w dodatku. To było jedno z większych zaskoczeń w życiu. Sama bym se tego nie przyznała ha ha ha

      Usuń
    7. Coś w tym jest, bo nagrodę dyrektora dostawałem nawet wtedy, kiedy mówiłem na radzie rzeczy tak niepopularne w pewnych wysoko postawionych kręgach, że dyrekcję aż wyrzucało zza stołu ze złości. :-)

      Usuń
    8. ot tototo ! właśnie. Czyli potwierdzasz moją teorię :D

      Usuń
  2. Dziś dostałem polecenie żeby odebrać paczkę z paczkomatu. Od razu pomyślałem o Tobie, co byś zrobił...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pięknie! Już robię za symbol! Tylko patrzeć, jak ktoś usłyszy jakikolwiek dramatyczniejszy w tonie głos ludzki w drodze do paczkomatu, a już ja będę mu na myśl przelatywał. ;-)

      Usuń
    2. o tak ... już robisz bo ja też Cię wspominam "ciepło" każdorazowo jak nadaję lub odbieram :D

      Usuń
    3. Umieszczenie "ciepło" w cudzysłowie sugeruje raczej wspomnienia w rodzaju:
      "Kurdebalans! I co w tym trudnego? Naprawdę, ludzie to są jacyś potentegoceni na mózgu, że robią problem z czegoś tak banalnego!".
      :-)

      Usuń
    4. a to już jest zdecydowanie Twoja indywidualna interpretacja. I z taką Cię zostawiam w takim razie ha ha

      Usuń
  3. Zasłużyłeś aż na dwie?

    OdpowiedzUsuń
  4. Śniłeś mi się dzisiaj. (uśmiech) Napisałem w mailu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najmocniej przepraszam za zakłócanie snu. Ostatnio zwykle straszę w okolicach paczkomatów, ale czasem zdarza mi się pomylić adresy.
      ;-D

      Usuń
    2. Żaden koszmar (przewidziałem reakcję). Sam przeczytaj...

      Usuń