Samotny w mej małej celi,

samotny jak ona sama,

samotny idę do świata,

samotny stamtąd powrócę.

czwartek, 28 września 2017

679.Stara kamienica

Przymusowa kilkudniowa abstynencja netowa zakończona. Kabelek jakiś się dostawcy omsknął i musiałem pościć. Właściwie zniosłem to całkiem dobrze, choć bardzo utrudniało pracę - o przygotowaniu jakiejkolwiek prezentacji na lekcję mogłem zapomnieć.

Znalazłem odpowiedź na pytanie, na które do tej pory odpowiadałem "nic", mianowicie na pytanie: "Co ci sprawia radość?" Otóż nareszcie mogę odpowiedzieć, i to szczerze: "Usłyszeć od swojego dentysty, że wszystkie plomby trzymają się jak należy i nie mam żadnych nowych ubytków." Czarny paskudny i okropny ślad na przednim zębie, który wydał mi się jakąś galopującą próchnicą, okazał się dziwacznym wybrykiem kamienia nazębnego. Wyobraźnia podpowiadała czarny scenariusz z rwaniem, szczerbatością, implantem i tąpnięciem finansowym, a skończyło się na starannej dekamienizacji. Czułem się wyczyszczony i wypiaskowany jak stara kamienica w rynku przed wyborami wójta. Cóż za ogromna ulga! I jakie to w gruncie rzeczy upokarzające, że pełniąc dość odpowiedzialną funkcję społeczną, drżę na myśl o kosztach leczenia dentystycznego.

Przyciśnięty brakiem netu spróbowałem wykorzystać w charakterze surogatu swój tablet, nabywając doń kartę startową. No i kupa - tablet nie widzi karty, neta nie ma. Zniechęcają mnie takie drobne porażki.

5 komentarzy:

  1. Dentyści w tym kraju mają ceny z kosmosu, niestety nieadekwatne do zarobków sporej grupy ludzi.
    A z tabletem tez miałam kiedyś podobny problem, kupilam jakies dodatkowe kabelki do podłączenia tej karty, które miały pomóc, ale nic to nie dało, działa tylko Wi-Fi.
    Od jakiegoś czasu podczytuję to, co piszesz, pewnie jeszcze zajrzę. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie - wifi działa, a modem 3G nie.
      Zaprosiłbym do częstszego zaglądania, ale biorąc pod uwagę optymistyczną tonację mojej pisaniny mogłoby to podpadać pod chęć skrzywdzenia.;-))

      Usuń
  2. I tak, jak widzisz, zaglądam. ;) Na razie nie czuję się skrzywdzona. ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Tablet nie widzi karty sim - zobacz czy karta ma 8 pol czy 6 i wymien u operatora. Jak tablet ma swoje lata to czasami nie dziala z karta uSIM majaca 8 pinow i przeznaczona do urzadzen z LTE cat. 6

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karta ma 6 pól, a tablet (premiera) ma ze 3 lata, może 4.

      Usuń