Samotny w mej małej celi,

samotny jak ona sama,

samotny idę do świata,

samotny stamtąd powrócę.

sobota, 23 września 2017

678.Osiołkowi w żłobie dano

Ostatnio wzrosła aktywność kontaktowa Emusia. W dwie rozmowy wyszło mi całe doładowanie fona, a przecież oprócz moich było więcej jego dzwonień. Dzwonień i zawodzeń. Akustycznie mógłby zawstydzić banshee. Jak zauważyła M., właściwie dopiero teraz staje się pełnym nauczycielem, a nie tylko panem efekciarskim. Pełnym, bo: wychowawstwo i cała frajda z upierdliwych rodziców, lekcje z całymi klasami, do tego nauczanie indywidualne w domu ucznia na jakimś zadupiu, i w charakterze syropku klonowego na okrasę całości - oczekiwanie w nowej szkole, że ma być miło, przyjemnie i z bujaniem klienta na rękach. Herr Lehrer bez bata i szpicruty jak bez ręki. ;-))

Ostrzegałem go, że bierze na siebie za wiele, ale olał moje słowa równo. Teraz... ciężko mu strasznie, ma kategorycznie dość, absolutnie nie wytrzyma! Do momentu, kiedy sobie policzy ile tam przez rok ma zarobić... Zwracam mu uwagę, że obciążenie mu się jeszcze zwiększy, bo od 1 września wszystkie nauczania indywidualne są nie w szkole a dojazdowe w domu ucznia i z pewnością jeszcze się nowe pojawią - nie słyszy. Liczy sobie, że aby do kwietnia, bo potem to już będzie miał lżej i łatwiej. Tłumaczę mu że koniec roku to dla wychowawcy okres wzmożonej pracy - ignoruje zupełnie. Aż do następnej symfonii lamentu.
Nieszczęśliwy bo samotny i kandydat na męża pozostaje w przedpokoju pod tabliczką "kolega", ale wobec sugestii, żeby zamiast zarzynać się robotą zainwestować czas i wysiłek w chłopaka, miota się rozpaczliwie zawodząc za forsą jaka by mu przepadła. 

"-Ale to 12 tysięcy! 12 tysięcy! Miałbym na ekstrawakacje! Na super wyjazd za granicę!"

"-Jasne, że fajnie wyjechać. Tylko czy... będziesz miał z kim?"

Milczenie. Kurtyna.

6 komentarzy:

  1. dlaczego nie masz jakiegos ryczaltu za mniej niz 20 zlotych miesiecznie - czy nju mobile, czy heyah, czy play cokolwiek co za ponizej 20 zl daje no limit rozmow smsow mmsow i pakiet danych. SIM only

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Primo - poddałem się i nie ogarniam taryf operatorów komórkowych. Naprawdę próbowałem, ale ręce mi opadały w bezsilnej rozpaczy, kiedy bezskutecznie próbowałem się w tym rozeznać i porównać.
      Secundo - numer ten to mój dawny pedałofon, którego trzymam już tylko siłą przyzwyczajenia. Zasilam go od czasu do czasu, tylko żeby zadzwonić do Emusia, i to cała jego rola.

      Usuń
    2. Zależy co chcesz, czy tylko dzwonić z telefonu i to nie na abonament, czy również wysyłać sms-y, czy mieć do tego i neta.
      Mam same rozmowy, bowiem z fona sms-ów nie wysyłam, a z neta nie korzystam, to w virgin masz taką opcję i to nie abonament za 20 zyla na 30 dni.
      A tani abo też jest za 19 zyla gadanie no linit, z sms-ami no limit i skromnym netem. Czegoż więc tu nie rozumieć.

      Usuń
  2. www.njumobile.pl zobacz
    po drugie jak spelnisz 41 qwarunkow to jalmuzna bedzie (pincetplus dla belfrow)
    a ja jestem na bezrobociu

    OdpowiedzUsuń