Samotny w mej małej celi,

samotny jak ona sama,

samotny idę do świata,

samotny stamtąd powrócę.

wtorek, 5 stycznia 2021

1181.Wskrzeszanie trupa/bloga

Paskudna pogoda. Czuję się fizycznie jakoś niewyraźnie. Skończyłem IS-a  - pierwszy model w 1:35 po kilkuletniej przerwie, nowymi technikami i... powinienem się ucieszyć i poczuć dowartościowanym, ale jakoś nie czuję. Zacząłem następny model, ale... I tak dominuje poczucie, że to tylko błahostki, wypełniacze czasu. Bez znaczenia. W gruncie rzeczy ten blog też nie ma już sensu.

Fotki IS-a pojawią się może jutro (albo... pojutrze...?) na moim "maziatym blogu" , który dziś wskrzesiłem fotką modelu sprzed lat - włoskiego Fiata 508.


7 komentarzy:

  1. oooo no i proszę był nawet jakiś blog z tymi dziełami pęsetą i klejem tworzonymi ... proszę proszę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. I na tym zakończysz bloga ? A tak ciekawie się czytało o sytuacji w szkolnictwie, bo jakby od wewnątrz. I co teraz ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, nie podjąłem decyzji o zakończeniu blogowania, raczej mam poczucie utraty sensu kontynuowania tej czynności. Coś się może wypaliło. Być może to kolejne zamykające się okienko.

      Usuń