Samotny w mej małej celi,

samotny jak ona sama,

samotny idę do świata,

samotny stamtąd powrócę.

niedziela, 28 października 2018

883.Ile Mroku We Mnie

Na stronie "Newsweeka" znalazłem artykuł o teście badającym tzw. Dark Factor. Któżby przed Chalołinem nie chciał się dowiedzieć, ileż mhrrrroku się w nim czai?
Troszkę przeceniłem swoją szczątkową angielszczyznę i musiałem się posiłkować tłumaczem wujka Gugla, ale starałem się odpowiadać rzetelnie. Link do testu.

  • Moja ogólna Mroczność została wyceniona na 34 %. Znośnie.
  • Egoizm - na 12 %. Zacnie.
  • Chciwość... ekhem, ekhem... tu coś... jakoś druk rozmazany... nie widać wyniku...
  • Manipulanctwo (Machiavellianism) - 19 %. Ładnie. 
  • Moral Disengagement (Socjopatyzm? Amoralność?) - 21 %. Chyba dobrze?
  • Narcyzm - eee... jakiś głupi ten test.
  • Psychological Entitlement (opisuje stabilne i wszechobecne poczucie, że ktoś zasługuje na więcej i ma prawo do więcej niż inni.) - 54 %. Akceptowalne.
  • Psychopatia - 18 %. Ładnie.
  • Sadyzm - 27 %. Nigdy bym się aż o tyle nie podejrzewał. :-(
  • Nieczułość - yyy... e... to... się pewnie z czyimiś wynikami pomieszało....
  • Złośliwość - 17 %. Wyceniałem się na więcej.
  • Uczciwość&Pokora - 67%. No nieźle.


23 komentarze:

  1. Którą wersję testu wybrałeś? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Panie Belfrze, to moze tak na uzupelnienie test depresji Becka?

    Mi wyszlo ze na zamknietym oddziale powinienem byc...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za poradę, Panie Doktorze, ale sam pan przyznaj - czy rozsądnym jest słuchać lekarza, który sam u siebie dostrzega potrzebę oddziału zamkniętego? ;-)

      Usuń
    2. Ano, widzisz, to nie dość że zdanie medyka, ale jeszcze poparte autorytetem psychofachowców co test układali, może nawet samych "amerykańskich naukowców"! :-)

      Usuń
    3. Uczciwość&Pokora - 67%. No nieźle.
      to ty prawie jak ci po dobrej zmianie ktorej flagowa cnota miala byc uczciwosc i pokora jak to mowila ta kobieta z Broszka w klapie co teraz jest wice premierem od nie wiadomo czego ...

      Usuń
  3. Moje oczy mi podpowiadają, że zmieniła się szata i jest jakby bardziej czytelniej. To pewnie te 19% manipulanctwa wylazło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drobny retusz - kolory niektórych elementów i szerokość ogólna.

      Usuń
    2. Ale to zmiany na gorsze, tych rzeczy po prawej nie widać prawie w ogóle.

      Usuń
    3. Jaka żarówka? przecież na niebiesko jest. Czy pan mnie idziesz trolować? ;-)

      Usuń
    4. Jak dla mnie te poprzednie kolory były lepsze.

      Usuń
    5. Tylko ciężko dobrać kolor, który będzie dobrze widoczny i na jasnym tle posta i na ciemnym tle tła na marginesie.

      Usuń
  4. Layout deczko oczojebny jak dla Grycanek, t ePanie Belfer, starych trolli chcesz sie pozbyc ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Nawet kiedy oferują trochę rozrywki, jak powyższy? :-)

      Usuń
    2. podobne testy czasem służbowo rozwiązuję to raczej mnie to nie bawi. Zresztą w miarę upływu lat pracy wzrasta mi sadyzm, psychopatia i nieczułość. Empatii zapewne też mam już sporo % mniej niż na początku "kariery" he he he

      Usuń
    3. Cóż, z wiekiem wyczerpuje nam się młodzieńczy idealizm. Tym szybciej, im więcej obcujemy z bliźnimi. :-(

      Usuń