Samotny w mej małej celi,

samotny jak ona sama,

samotny idę do świata,

samotny stamtąd powrócę.

poniedziałek, 4 czerwca 2018

821.Jak flanelka

Chyba znalazłem moje Niubalansy! Lekkie, gładkie, po włożeniu na stopę wrażenie nie sabota, jak w modelu 574 lub Runnerach Nike'a, lecz mięciutkiej flanelki, cudoooo! Skojarzenie z kocykiem, łóżeczkiem z dzieciństwa, oooh, jak miło! Leżał sobie człowiek w miękkim, przyjaznym otoczeniu, dużo spał... czy to mu źle było? Na cholerę było, durnemu idiocie, dorastać?!

Model 300. Stonowana kolorystyka, dość wąska paleta barwna, nie ma oczojebnych eksplozji jak w innych modelach. I ceny stosunkowo przyjazne.

"Czapkę sprzedam, pas zastawię,
A trzysetek kilka kupię!"

18 komentarzy:

  1. oj tam stonowana kolorystyka ... z młodzieżą pracuje i się w stonowane kolory ubiera ... piernik :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spierniczaj. ;-P Ubieram się elegancko, nie krzykliwie, ale i tak na tle reszty facetów w naszej robocie - bajecznie kolorowo. :-D

      Usuń
    2. elegancko i do tego nju balansy ??? dawaj fote jesteś jakimś indywiduum :P

      Usuń
    3. Elegancko to znaczy przede wszystkim stosownie do okoliczności, poza tym schludnie i gustownie. Wprawdzie w NB jeszcze w pracy nie byłem, ale nie widzę (i nie zamierzam zobaczyć) powodu, dla którego np. miałyby być obuwiem nieodpowiednim do lekcji w połączeniu np. z chinosami i koszulką polo - odpowiednio dobranymi kolorystycznie. :-P

      A o focie zapomnij - ani myślę sobie paskudzić estetycznie bloga swoją podobizną.

      Usuń
    4. Ja nie wiem co to są chinosami... Muszę wygooglac...

      Usuń
    5. Tomaszek chinosy to jest taki krój spodni modne od kilku sezonów. Są i damskie i męskie wersje. Sama mam takie.

      Aberku nie miałam ma myśli pokazywania się wszem i wobec. Miałam na myśli prywatnie mailowo i może być bez głowy jak się wstydzisz :P interesuje mnie jeno zestaw ubraniowy jakże to komponujesz pieczołowicie te stonowane kolory :P

      Usuń
    6. Od dawna w tym chodzę, ale nie wiedziałem że to się tak zwie...

      Usuń
    7. O widzisz! I od tego są zaprzyjaźnione blogi, żebyś poszerzał swe horyzonty, na przykład dowiadywał się jak się nazywa to coś, co na tyłku nosisz. :-D

      Usuń
    8. Tomek ma kolekcję pasków do spodni tylko na spodniach się nie znał. Ale teraz już go uświadomiliśmy :D

      Usuń
    9. Trochę nad nim popracujemy, a jeszcze zrobimy z niego szafiarkę. :-D

      Usuń
    10. Szafiarkę? Nic z tego, nie muszę się na tym znać :P Wystarczy Ze Wy to ogarniacie :D

      Usuń
    11. patrz jak się oburzył ... :DDD

      Usuń
  2. a ja się w ogóle na butach nie znam, nigdy nie myślałem, że są tak istotne :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buty są bardzo istotne dla zdrowia stóp, ogólnego komfortu fizycznego i dla naszego wizerunku, bo jak kiedyś mawiano "poznać pana po cholewach", tak za nieboszczki komuny i raczkującej niepodległości Polaka najłatwiej było od ludzi z Zachodu odróżnić po butach - kiepskich i paskudnych. Buty nadal najłatwiej zdradzają kulturę ubiorczą człowieka.

      Usuń
    2. dla mnie buty mają być jedynie wygodne i mają mi się podobać... czy modne czy nie, to nie ma dla mnie znaczenia... zawsze mnie bawiło jak moi rówieśnicy prześcigali się w markach kupionych ubrań/butów, to samo zjawisko obserwuję teraz u uczniów...

      Usuń
    3. A gdzie ja pisałem o modzie?

      Usuń
    4. nie pisałeś, ja tylko dodałem trzy grosze jeszcze do tematu ogólnie ;)

      Usuń