Samotny w mej małej celi,

samotny jak ona sama,

samotny idę do świata,

samotny stamtąd powrócę.

sobota, 17 września 2016

522.Objawy depresji

Na popularnym portalu natrafiłem na artykuł filmik pod groźnie brzmiącym tytułem "Objawy depresji, których nie wolno ignorować". Nie mając ochoty na pójście tam, dokąd pójść zaraz muszę, uznałem, że mogę sobie poprokrastynować troszkę i odpaliłem filmik. Poważna choroba, więc z powagą i uwagą czytałem wyświetlające się informacje. O! zgadza się... i to się zgadza... i to mam... nooo, i to też... i to... Aż doszedłem do punktu "jeśli trwa dłużej niż 2 tygodnie" i ryknąłem spontanicznym śmiechem (nie pamiętam kiedy ostatnio mi się to przytrafiło). 2 tygodnie?! Ja wszystkie te objawy mam już, może z paroletnią przerwą, od kilkunastu lat! Kto się tak radośnie śmieje, ten depresji mieć nie może. I kwita. ;-)
 

10 komentarzy:

  1. depresja... hmm, zupełnie obcy mi stan... chyba, że nie wiem, że miewam ją czasami :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo się nie zdiagnozowałeś. Byś poczytał, to byś wiedział. ;-P

      Usuń
  2. Podobno prawdziwa depresja jest poważną chorobą, z której bez pomocy medyków-specjalistów bardzo ciężko jest wyjść. Niestety, termin ten jest, mam wrażenie, nadużywany przez histeryków i hipochondryków płci obojga, którzy mają "depresję", bo nie załapali się w Auchan na promocję albo dostali na wycieczce zagranicznej pokój bez widoku takiego, jaki sobie życzyli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba ujawniłeś zbyt wiele sceptycyzmu wobec istnienia tej choroby, bym mógł bez zastrzeżeń z Tobą się zgodzić.

      Usuń
    2. Ależ ja nie kwestionuję istnienia tej choroby. Mam tylko wrażenie, iż więcej ludzi chciałoby ją mieć niż de facto ma. A ci, którzy ją mają, nie obnoszą się z nią tak bardzo jak fejkowi posiadacze.

      Usuń
  3. Czlowieku, animacja i klikalnosc to podstawa, inaczej redaktor nie ma wierszowki a czynsz za akademi ktrzeba zaplacic

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A z uczciwej dziennikarki człowiek nie wyżyje... ;-)

      Usuń
  4. Tylko krzykliwe tytuly wprowadzajace w blad. Tylko znaki zapytania. Pislamski lud kupi wszystko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Istotnie, dominuje medialna breja, w której z upodobaniem ryją mali ludzie głodni wciskania swego wścibskiego nosa w życie innych.

      Usuń