Samotny w mej małej celi,

samotny jak ona sama,

samotny idę do świata,

samotny stamtąd powrócę.

niedziela, 22 listopada 2020

1174.Oko lecz nie Saurona

No i po weekendzie. Prawie nic do pracy nie zrobiłem i irytuje mnie to, bo powinienem nadgonić opóźnienia. Przez dwa dni bym w ogóle nie wychodził, ale dziś wieczorem przypadkiem odkryłem że od wczorajszego ranka w paczkomacie czeka na mnie paczka, której spodziewałem się dopiero po weekendzie. No to musiałem śród ciemnicy potruchtać do paczkomatu. 

Oko mnie boli od centralnego ogrzewania i czwartego sezonu "The Crown" - wkurzające. Gillian Anderson jako Margaret Thatcher, mimo że zupełnie niepodobna fizycznie (z twarzy), jest  znakomita. Nie tknąłem warsztatu, tylko właściwie głupio przepróżniaczyłem całe wolne. Poprzestawiałem pudełka z modelami, odzyskując przestrzeń w pokoju. A już za kilka godzin znowu do kieratu. 

Gdzieś w necie mignęło mi coś tolkienowskiego i pojawiła się stara myśl, jakby to było super wrócić sobie do LOTRa, zanurzyć się wyobraźnią w świat Śródziemia, zapomnieć o tej przygnębiającej teraźniejszości... Czysty eskapizm.


15 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Akurat! Na niektóre zadania mamy terminy sztywne. :-(

      Usuń
    2. To zostaw odłogiem to, co może poczekać na święta, czy ferie i rób tylko same pilne.
      I w ogóle staraj się pamiętać, że to tylko praca.

      Usuń
    3. Żem siem opśmiau jak norka, normalnie. :-)

      Ja nie mam zadań z tak odległymi terminami wykonania (vel odłożenia). Ja mam wszystko na bieżąco się pojawiające... :-/

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Oesu... Zdążyłem już zapomnieć o tym szurze.

      Usuń
    2. Jak każdy sz(cz)ur prędzej czy później wypełza z powrotem!

      Usuń
  3. ja mam też taką zniżkę jakąś. Od 2 tygodni planuję zrobienie kilku kartek świątecznych tych za granicę żeby doszły i już kolejny weekend mija a się nie wzięłam. Chciałam też kolejną część urlopu wrzucić i też dupa. Może sie dzisiaj wezmę wreszcie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesień, starość, polityka, epidemia... Mało żeby oddziałało? ;-)

      Usuń
    2. wzięłam się za kartki właśnie robię ale wpisu juz nie zdąże

      Usuń
    3. Rysu-kleju, mazu-chlastu!
      Braknie Polly rąk fafnastu!

      Usuń
    4. najpilniejsze kartki zrobione a z wpisem zdążyłam dzisiaj uffff ... ;)

      Usuń