Samotny w mej małej celi,

samotny jak ona sama,

samotny idę do świata,

samotny stamtąd powrócę.

czwartek, 17 sierpnia 2017

658.Kopalnia paliwa

Po parokrotnych rozważaniach i przymiarkach wreszcie założyłem sobie konto na Netflixie. Jaka frajda! Wreszcie mogłem zobaczyć serial "Teenwolf", na który miałem ochotę od baaardzo dawna. Na razie obejrzałem pierwsze dwa odcinki i podoba mi się. I chłopcy tacy fajni. ^_^  No, bo wampiry i wilkołaki to me gusta.
Znalazłem trzy seriale Star Trek, które, pamiętam, oglądałem naście lat temu na Polsacie czy innym TVN - fajnie będzie sobie wrócić do tamtego świata. Coś czuję, że mój eskapizm odkrył kopalnię paliwa. 
Znalazłem też krótki i zabawny serialik rysunkowy z przygodami misia Bernarda, o którym z kolei zdążyłem już zapomnieć że w ogóle był emitowany i bawił mnie. W trakcie oglądania pierwszego odcinka przyszło mi na myśl, że Bernard właściwie powinien nazywać się Janusz - toż to wypisz wymaluj nasze cebulaste "potomki husarii" w akcji.
Cholera... znowu mi wyszła jakaś kryptoreklama... :-( 

Zdaję sobie sprawę z olśnienia pierwszym wrażeniem i z tego, że w praktyce dość szybko zasób filmów, które mam ochotę bardzo chętnie obejrzeć szybko się wyczerpie, ale na razie wygląda to obiecująco. Jest szansa, że troszkę łatwiej będzie mi znieść tę jesień i zimę.

6 komentarzy:

  1. hmm, i myślisz, że na jesieni i w zimie będziesz miał czas na to?:P

    swoją drogą, w życiu bym nie pomyślał, że lubisz wampiry i wilkołaki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czas się będzie musiał znaleźć. Inna rzecz - jak długi... :-)

      A co do Twojego nie pomyślenia, to przecież moja sympatia jest całkiem zrozumiała i wręcz łatwo przewidywalna. Opowieści o wampirach i wilkołakach dają mi nadzieję, że w końcu i ja doznam przemiany i z paskudnego, siejącego grozę i zniszczenie potwora zmienię się w seksowne ciacho. :-)

      Usuń
    2. heh, no bycie przystojnym wampirem to byłoby coś, wilkołakiem już niekoniecznie :D

      Usuń
    3. Nie grymaś. Tylko jedną noc na miesiąc masz trudną, a poza tym swobodnie śmigasz po słońcu. Tylko - fakt - z ciuchami musisz uważać, żeby się w tych lepszych nie przeistaczać, bo szkoda.

      Usuń
  2. I to jest słuszny plan na długie jesienno-zimowe wieczory:)

    OdpowiedzUsuń