Samotny w mej małej celi,

samotny jak ona sama,

samotny idę do świata,

samotny stamtąd powrócę.

środa, 25 sierpnia 2021

1201.Wybitnie

Zimno, wietrznie, paskudnie. To  ma być lato? To jakaś kpina.

Jutro już do pracy. Cieszę się na to, jak prawdziwy Polak na uchodźców. Kiedy pomyślę, że mam wracać do tego chaosu i niepewności, to mi się niedobrze robi. Jak policzyłem sobie, kiedy mniej więcej zeszedł stres po zakończeniu roku, a nie wszedł jeszcze nowy na okoliczność powrotu, to wyszedł mi niecały tydzień - tyle było powiedzmy, że odpoczynku. Szkoda tylko, że nie bardzo go zauważyłem. Wybitnie kiepskie wakacje.

Powinienem się ucieszyć, że wyniki tubkowania bardzo dobre, ale radości starczyło na kwadrans. Reszta mnie przytłacza. Mam wrażenie, że ta rurka, którą w zaworze bezpieczeństwa nadmiar uchodzi, to mi się zatkała. Wybitnie kiepskie samopoczucie.

Panthera, o dziwo, prawie skończona. Na Netflixie oglądam "Black list" - interesujące. Choć przykro patrzeć na Jamesa Spadera - jak się zestarzał; niby trudno się dziwić, w końcu rocznik 1960, ale ja go wciąż pamiętam z czasów "Barw prawdy" czy "Gwiezdnych wrót". Przy niektórych aktorach mam wrażenie, jakby mi się zgubiło 20-30 lat ich kariery i nie zauważyłem jak się przez ten czas zmieniali. Może to przez to, że w ostatnich latach XX wieku oglądałem dużo filmów na kasetach, a po 2000 roku oglądałem już tylko kupne na płytach (siłą rzeczy znacznie mniej) - zanim pojawił się Netflix. I stąd ta dziura kilkunastoletnia właściwie.

18 komentarzy:

  1. O! Tym razem zdążyłem zajrzeć przed skasowaniem wpisu :D

    Spadera to ja już chyba w "Orłach z Bostonu" nie rozpoznałem. Chociaż był tam mniej postarzały i zmieniony, niż William Shatner.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Shatner raczej kiepsko się zestarzał, tak cokolwiek ropuszo.

      Usuń
    2. ooo coś było i się zbyło ? to ja nie zarejestrowałam

      Usuń
    3. Możesz sobie zarejestrować teraz - to była notka nr 1200.

      Usuń
  2. Takie lato to potwierdzenie opinii prawaków, że nie ma ocieplenia klimatu, bo oni marzli nad Bałtykiem i nad Wisłą!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, ta ich niezrównana umiejętność wnioskowania o świecie na podstawie osobistych doświadczeń! ;-P

      Usuń
  3. lato w tym roku późno przyszło i szybko poszło. Sznury kormoranów odleciały a teraz pakują się już bociany. U mnie też leje od poniedziałku w zasadzie z małą przerwą wczoraj i ponoć tak ma być jeszcze do końca sierpnia. Jakieś tam słoneczne dni wrócą ale bez szaleństw góra 20 stopni niby. Tez ubolewam bo zimy i jesieni nie znoszę i lubię jak jest krótka a teraz raczej będzie długa i depresyjna ... cóż.

    Parówka jest już wspomnieniem teraz zapraszam na opowieść o sraczce :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doktor Bloger zamieścił poradę. ;-)

      Usuń
    2. nie doktor blogger tylko nasz Pan pogodynka który przez ponad 4 lata jak go obserwuję pomylił się w pogodzie tylko raz :D

      Usuń
    3. Doktor Bloger, czyli niby ja - u Ciebie, poradę co do sraczki. :-)

      Usuń
    4. aaaaaaaaaa dobra nie załapałam ale porada faktycznie dobra trza było pytać jak była potrzebna :D no ale nie wiedziałam, że w blogowisku tacy spece

      Usuń
  4. To serial z 2013 to teraz się pewnie jeszcze bardziej postarzał.
    W maju się zarejestrowałem na outfilm i jeszcze tam ani jednego filmu nie widziałem. To jest dopiero rewelka, a ostatnio szukałem nawet hasła do tego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grunt żebyś płacił.

      Usuń
    2. No widzisz, a 824 wytykasz, że nie pamięta co nakupował. Z kim przestajesz takim się stajesz.😜

      Usuń
    3. Dariusz. Nie, nie bulę, bo się zarejestrowałem, a jak przyjdzie takie m-c, że będę miał wiyncyj czasu, to wtedy te 30 zyla zapłacę i będę oglądał. Być może od połowy paźdz, do połowy listop. lub później.

      Aberfeldy No właśnie mnie to trochę niepokoi, bo dziwnie ostatnio mi trochę spraw umyka, czego wcześniej nie zauważałem.

      Usuń
    4. Witaj w klubie. Teraz to już z górki... ;-)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Kurde, to wszystko już coraz bardziej na psy schodzi...😡

      Usuń