Samotny w mej małej celi,

samotny jak ona sama,

samotny idę do świata,

samotny stamtąd powrócę.

wtorek, 18 czerwca 2019

982.Irytacje

Coraz bardziej irytuje mnie "Z Nation". Drugi sezon poszedł w kierunku jakiegoś głupiego komiksu i tandeciarstwa. Wkurza mnie, kiedy twórcy mają mnie za idiotę i każą mi łykać fabularne nonsensy. Początek trzeciego sezonu idzie śladem drugiego. Dość przyjemnie popatrzeć na 10K bo słodziak, ale niestety aktorsko dość drewniany.😡

Robota z postu nr 979. oczywiście do tej pory nie zrobiona.

5 komentarzy:

  1. Ja odpadłem już w połowie pierwszego odcinka pierwszego sezonu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawie tak samo jak ja! Ja odpadłem po 10 minutach. :-D
      Dopiero po paru tygodniach wróciłem (to z pewnością wina stresu końcoworoczno-urlopowego).

      Usuń
  2. Robota, to mi stoi po całości i nie wiem kiedy ruszy. Na razie inne składy biorę na biegu, a nasz zarasta trawą w krzakach.

    OdpowiedzUsuń