Samotny w mej małej celi,

samotny jak ona sama,

samotny idę do świata,

samotny stamtąd powrócę.

środa, 20 maja 2020

1103.Rozdeptywanie

Patrzę w kalendarz, na palcach liczę, na kartce grafik rozpisuję i biegam nerwowo rozdeptując kiełkujące pędy paniki. Tyle roboty do zrobienia. Zerkam na konto i z trudem staram się przepychać zakupy "antydepresantów" na następny miesiąc. Wczoraj wylogowałem się już po napełnieniu koszyka. Tym łatwiej, że przez robotę nie mam nastroju do warsztatu. Upływ czasu gwałtownie przyśpieszył. Miałem nadzieję, że chociaż "Glitch" na Ntfx się skończy jakimś happy endem w jednym wątku, a tu taki... niedomówienie. I mi się smutno zrobiło. Jakby przedtem wesoło było.

14 komentarzy:

  1. Pora roku sprzyja większej aktywności, też ostatnio prace stacyjne ruszyły i oby tak dalej, choć te narzucam sobie sam, to u Cb. to zupełnie odwrotnie.
    Wreszcie na Ntfx trafiłem na znośny film, jak obejrzę do końca, bo oczywiście w ratach, to o nim coś u siebie napiszę. Seriale - nie, bo brak czasu. I tak mam chyba 3 niedokończone z początku użytkowania Ntfx.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pora tak, tylko pogoda jakaś taka głupia, że nie potrafię się odpowiednio termicznie ubrać.

      Usuń
    2. Zawsze przed wyjściem sprawdzam temp. na termometrze zaokiennym w cieniu i wiem jak się ubrać. Sprawdza się od lat i uczę tego 979, choć on dalej - jak świeci słońce - to ciepło.

      Usuń
    3. I prognozę pogody sprawdzam i na balkon wyjdę, a potem się okazuje że guzik to dało, bo w słońcu ciepło tak, że się pocę, a w cieniu wiatr zimny liże tak, że infekcja gotowa.

      Usuń
  2. Sucho jest. Nic nie powinno kiełkować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest wilgotno i żyźnie, jak to o tej porze roku. I ogrodnik z doświadczeniem. :-(

      Usuń
    2. Ten z doświadczeniem to autor bloga? U mnie sucho, nie wilgotno i nie żyźnie.

      Usuń
    3. Cieszę się, że nadążasz za metaforą. :-)

      Właśnie skończyłem szykować ćwiczenia na jutro.

      Usuń
    4. Ee, tak wcześnie? :P Toż to dopiero 22.02, na pewno znajdzie się jeszcze jakiś mail zaległy :P

      Usuń
    5. Nieee, maile roztropnie ogarnąłem przed wieczorem (żeby uczniowie odebrali, bo w nocy to bez szans).

      Usuń
  3. W weekend odsapniesz, nadrobisz zaległości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nowe prace się już jutro pojawią. I być może właśnie sprowokowałem szurniętą jędzę. :-/

      Usuń
    2. Co Ty Darek! W weekend? To minie szybciej niż się zacznie!

      Usuń
    3. Pewnie nawet nie zdąży się zacząć. :-(

      Usuń