Samotny w mej małej celi,

samotny jak ona sama,

samotny idę do świata,

samotny stamtąd powrócę.

sobota, 11 maja 2019

965.Pelargonie

Większość matur już za mną. Nic się nie dzieje do momentu aż się coś zadzieje. Jedną potencjalną minę zauważyłem w porę i wyrzuciłem ratując dupę (lub rok) posiadacza. Drugiej nie wykryliśmy na czas i zdający będzie sobie zdawał ponownie w przyszłym roku. Cóż, za bezmyślność czasem się płaci.

Kupiłem pod Halą Mirowską pierwsze pelargonie - poszły do rodziców. Dla siebie mam już kupioną ziemię, więc wkrótce zakwieci mi się balkon.

Kiepsko.

8 komentarzy:

  1. Po ile u Ciebie pelargonie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwykła (rabatowa, czy bluszczolistna też - nie pamiętam) po 6 zł., jakaś odmiana szczególnie gęsta i rozłożysta - zapomniałem nazwy - po 10 zł., angielska po 12 zł.

      Usuń
    2. U mnie bluszczolistne były po 6,50.

      Usuń
  2. To jeszcze ściągają na maturach ? Ale w sumie..., nauka nigdy nie była obiektem masowego zainteresowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu akurat nie chodziło o ściąganie, a naruszenie procedur.

      Usuń
  3. jestem chyba jedyną zakałą ludzkości która na balkonie hoduje jedynie gołębie i żadnych kwiatów. A gołębie też niedługo znikną bo skoro kruk z plastiku za bardzo nie pomógł no to będę musiała niehumanitarnie zakupić igły na parapet ... i wtedy życie balkonowe całkiem umrze.

    OdpowiedzUsuń