Samotny w mej małej celi,

samotny jak ona sama,

samotny idę do świata,

samotny stamtąd powrócę.

sobota, 9 grudnia 2017

713.1500%

Już piątek! A nie... to sobota. Jeszcze tylko dwa tygodnie do świąt. 40% prezentów kupione. 20% zaplanowane. 1500% słodyczy zeżarte. Nawet nie chcę próbować sobie wyobrazić w jakim byłbym teraz stanie, gdybym miał wychowawstwo. I bez niego czuję się wypalony i znużony. Staram się skłonić do jakiegoś zainteresowania modelarską dłubaniną, ale marnie mi to idzie. Po południu łapie mnie atak senności taki, że kładę się na biurku na kilka minut, bo nie mam siły dowlec się do sofy; zresztą nawet nie chcę, bo jak się zdrzemnę po południu to będę miał problemy z zaśnięciem w nocy.
Potęga rutyny dnia.
Firefox po ostatnich aktualizacjach nie chce odtwarzać filmów Netflixa. Pomoc Mozilli jest albo nieaktualna (opisy dotyczą starszych wersji), albo przypomina wypisz wymaluj porady rabina ze starego szmoncesu dotyczące hodowli kur.

Gula mi podskoczyła w gardle, kiedy przeczytałem wypowiedź nowego premiera, który zaczął popierdalać (excusez le mot, ale takie brednie nie zasługują na bardziej kulturalne określenie) o tym że będziemy rechrystianizować Europę. Co za obrzydliwa, załgana pycha i hipokryzja! 


9 komentarzy:

  1. nie masz wychowawstwa? ale jak to? cóż to za niesprawiedliwość? :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak to? Mamy jakiegoś nowego premiera?
    Skoro organizm potrzebuje snu, to mu go daj. Robię tak od dawna i to jest najlepszy sposób na w miarę dobre funkcjonowanie. Bez snu, czy regularnego wysypiania się źle działamy, by nie napisać, bardzo źle. Czasem zdarzają się drobne wpadki, ale te są w następnych dniach nadrabiane i generalnie jestem wyspany, a jak mi się skumuluje niewyspanie to właśnie popołudniowe spanie, ale takie w łóżku, nie na biurku jest rewelacyjne i przynosi efekt.
    Co innego taki 979, który jest młody i regularnie niedosypianie, czy spanie na granicy utrzymaniowej jakoś na razie trawi. Co będzie za kilka lat u niego się okaże.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teoretycznie wiem o potrzebie odpoczynku i o tym, że tempo regeneracji mam już zupełnie inne niż 15 czy 20 lat temu, ale w praktyce pod ciężarem stresów trudno mi się do tego w pełni dostosować.

      Usuń
  3. Nie wiem jak Ty, ale ja, o dziwo, dosyć szybko się przyzwyczaiłem do nowego wyglądu Firefoksa, zwykle ciężko mi idzie starcie z czymś nowym. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmiana wyglądu jest dla mnie znikoma, problem leży w funkcjonalności, która się zmniejszyła!

      Usuń
    2. To prawda, trudniej jest między innymi dotrzeć do chociażby historii, na początku trochę się głowiłem, jak oni to poukrywali.

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Myślenie głupca - im więcej władzy się skupi, tym lepiej będzie się rządziło. Prawem czy lewem, byleby nasze na wierzchu było.

      Usuń