Samotny w mej małej celi,

samotny jak ona sama,

samotny idę do świata,

samotny stamtąd powrócę.

poniedziałek, 14 stycznia 2019

914.Niesprawiedliwość

Klasyfikacja śródroczna jakoś dawno temu była. Teraz biegniemy dalej. Próbne matury sprawdzone, omówione, wpisane. Biegniemy. Rzut oka w kalendarz wymusza rzut tyłka na krzesło i zaplanowanie prac, żeby oceny styczniowe po klasach skompletować. Wymyślanie ćwiczeń coraz trudniejsze jest. Zwłaszcza, że wciąż łapię się post factum, iż bezwiednie przeszedłem na suahili. Biegniemy. Wysmażyłem na chybcika sprawozdanie z półrocznej pracy, jeszcze mnie czeka niestety wyszarpanie  od ludzi i posklejanie materiałów do sprawozdania zespołowego. Biegniemy.

Dooglądałem sobie w weekend na Netflixie "Tytanów". Oj, ojoj! Jaki Brenton Thwaites jest cudny! Przeeeeśliiiiczny. 😍 Jakie to okropnie niesprawiedliwe na tym popieprzonym świecie, że jedni dostają taki wspaniały wygląd, a inni taką powłokę obleśnej ropuchy!😩

Zajrzałem na konto i troszkę jęknąłem - nie sądziłem, że flota mi się tak rozpłynie. Niestety, antydepresanty są drogie, a ich producenci chciwi i pazerni, liczący sobie jak za złoto, a nie za parę ramek plastiku i arkusik kalkomanii w pięknie kolorowym pudełku.

10 komentarzy:

  1. Antydepresanty. Kruwa. A po kiego ? Albo - Japonski Admiral Floty Nachujmito?

    Jak majac zawod ktory masz i wykonujac go w kraju w ktorym go wykonujesz mialbys nie miec reaktywnej depresji?

    Gdybys jej kruwa nie mial - myslalbym o co najmniej manii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytaj doktór jeszcze raz - co to za antydepresanty i czemu kursywą pisane; ale tym razem mniej dosłownie. :-D

      Usuń
  2. Uff, dobrze że to kursywa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego dobrze? Nie branie leków nie oznacza że człowiek jest zdrowy. Zwłaszcza namózg. ;-)

      Usuń
  3. Chyba nieco dramatyzujesz. Jestem pewny, że są ludzie dla których Brenton wygląda jak obleśna ropucha. Różne są kanony piękna, pamiętaj o tym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście wiem, że są różne kanony piękna, lecz najbliższy mi jest mój i nim się kieruję, bo trudno żebym się kierował cudzym. :-)
      Być może są ludzie tacy, o których piszesz, lecz opinia ludzi tak kompletnie pozbawionych gustu, żeby nie doceniać śliczności BT, zasługuje wyłącznie na pominięcie wzgardliwym milczeniem. ;-))

      Usuń
    2. Yyyy... pisałem to w nawiązaniu do ostatnich sześciu słów z tego
      fragmentu „akie to okropnie niesprawiedliwe na tym popieprzonym świecie, że jedni dostają taki wspaniały wygląd, a inni taką powłokę obleśnej ropuchy!” ;-)
      Co dla jednego ropuchą, dla innego będzie obiektem szczerego podziwu. Mam jeszcze jaśniej? Bo chyba nie wypada ;-)

      Usuń
    3. Nie ma potrzeby jaśniej, bo zrozumiałem podstępny, krecią robotą drążony, przekaz optymisto-symetrystów, że niby mam się za ropuchę nie uważać, bo gdzieś-tam-ktoś-tam na ropuchy leci. Oczywiście że jest ktoś taki, nawet wielu ktosiów. Bocian - dla naprzykładu, wąż, sum. ;-P

      Usuń
  4. Zapracowany jesteś, zwolnij trochę! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakie zwolnij?! Ja przyśpieszam! Trzy pliki prac dziś przyniosłem. :-P

      Usuń