Samotny w mej małej celi,

samotny jak ona sama,

samotny idę do świata,

samotny stamtąd powrócę.

niedziela, 23 grudnia 2012

100.Mam chłopaka

Temat akurat na jubileuszowego, setnego posta.

W końcu się doczekałem.
Kręciłem się, rozważałem, nie byłem pewien, ale w końcu się udało.
O mały włos nic by z tego nie wyszło, bo został niespodziewany przeniesiony na Wschód.
Specjalnie dla mnie wrócił.
Teraz jest u mnie i mam nadzieję, że zostanie już na zawsze.
My preciousss...














A oto i on:


Czyż nie jest piękny? Aquarius z serii Zodiac manufaktury Royal Copenhagen.

11 komentarzy:

  1. spodziewałem się po tytule czegoś bardziej kolorowego, miękkiego i jednocześnie ciepłego! :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, prawdopodobieństwo zaistnienia "czegoś bardziej kolorowego, miękkiego i jednocześnie ciepłego" wynosi 0. :-(

      Usuń
    2. mam nadzieję, że się mylisz... :P

      Usuń
    3. To miło z Twojej strony.

      Usuń
  2. no proszę,gratulacje!!! ja postanowiłem sobie sprawić kilku chłopaków w postaci kalendarza na nadchodzący rok :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Przystojniak i w jakiej pozycji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdaaa...? Wśród pozostałych figurek serii niektóre są bardzo ładne, niektóre zaś nieco dyskusyjne.

      Usuń
    2. Wodnik z Wagą bije resztę bezapelacyjnie!

      Usuń
    3. Zgadzam się, po nich chyba wybrałbym Ryby. Ładna byłaby Panna, gdyby nie miała jakiegoś idiotycznego bąbelka na głowie

      Usuń