Samotny w mej małej celi,

samotny jak ona sama,

samotny idę do świata,

samotny stamtąd powrócę.

sobota, 4 kwietnia 2020

1089.Dziennik czasów zarazy XI

Napoleoński plan, aby przedostać się do Biedrony rankiem, licząc na mniejsze oblężenie, okazał się Mackowskim planem - kolejka była jeszcze dłuższa niż w dnie powszednie. Zakupy dla rodziców musiałem zrobić w lokacjach alternatywnych. Ojciec nie wygląda najlepiej, nie wychodzą w ogóle z domu. Zachęcam ich do krótkich spacerów wokół kwartału, bo obawiam się, że ojciec już w ogóle może z domu nie wyjść; nie dlatego że go wirus wykończy, tylko dlatego że mu motoryka zupełnie wysiądzie.
Wróciłem zmęczony, spocony, jakiś rozbity. 

"Jonas" i "Tamte dni, tamte noce" obejrzane w ostatnich dniach nie poprawiły mi nastroju. Chyba nie powinienem oglądać takich filmów. Miarą desperacji jest, że obejrzałem "The Meg", bynajmniej nie film biograficzny o Meg Ryan. Liczyłem, że takie idiotyczne filmidło chyba nie da rady pogorszyć humoru. Właściwie słusznie, ale pojawiły się wyrzuty sumienia, że w ogóle tracę czas na takie coś, co jest tylko o kategorię wyżej od "Rekinado".

Wyciągnąłem rozgrzebany projekt Thunderbolta zaczęty... nie pamiętam ile lat temu, ale chyba z siedem czy osiem. Szlag mnie trafia bo ni cholery nie potrafię sobie przypomnieć jaką farbą go pomalowałem. Ziemio rozstąp się! nie pamiętam! a metalizer wyszedł mi najlepiej w karierze.

8 komentarzy:

  1. Dużo osób jak posłuchało rządu "zostań w domu" to potem będą miały problem się ruszyć gdziekolwiek. A zwłaszcza starsi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że podobnie nieprzewidzianych skutków ubocznych to będzie multum.

      Usuń
  2. I jak reagują na Twoje zachęcanie? Sami wiedzą lepiej co i jak robić? Nie dasz swojego rozumu, zwłaszcza starszym ludziom.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mogę mówić, a to co zrobią, kiedy się drzwi za mną zamkną, to już poza moim zasięgiem.

      Usuń
  3. Swoich rodziców też zachęcałem do spacerów. Niestety mieszkają przy lesie, to się boją mandatu za 3 tysiące.

    Na szczęście działkę mają zaraz przy domu, to i tak wychodzą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle dobrze. A z tymi mandatami to skurwysyństwo.

      Usuń
  4. "Jonas" i "Tamte dni, tamte noce" obejrzałem ostatnio, dla przypomnienia, ale w odwrotnej kolejności. Za to na netflixie widziałem ostatnio "Loved" jakiś arabski, ale fajnie się oglądało i choć początek średni, to zakończenie b. fajne.
    Co do ruchu, na szczęście,824 ma swój rytuał wychodzenia z domu, więc wyłazi. Ja też, wczoraj 4h jeździłem na rowerze i nikt mnie nie zatrzymał, choć 4x mijali mnie niebiescy i 2x strażacy miejscy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widać się Ciebie bali - tak pokumany z miejscowymi fajterami, że "Młody, nie patrz! Nic się nie dzieje! Nie patrz, kurwa, mówię!". ;-))

      Usuń