Samotny w mej małej celi,

samotny jak ona sama,

samotny idę do świata,

samotny stamtąd powrócę.

niedziela, 1 grudnia 2019

1047.Nałóg

Poszedłem na Targi Książki Historycznej (dwudzieste ósme) po jedną konkretną książkę. Stary i naiwny. Dobrze, że niektórzy sprzedający wprowadzili możliwość płatności kartą (a ja mocną torbę wziąłem). Pomimo tego Targowa tradycja nie wydawania paragonów ma się doskonale.


Rzut oka na statystykę pokazał, że padł rekord - liczba wyświetleń bloga w listopadzie była najniższa od marca 2013 roku. Trudno się dziwić - jak w sklepie pusto, to i klientów nie ma.

19 komentarzy:

  1. Spodziewałem się jakiegoś wpisu o alkoholu :P

    OdpowiedzUsuń
  2. widzę, że książki wszystkie z Twojej dziedziny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to na targach książki historycznej...

      Usuń
    2. heh, czytam jak moi uczniowie... niby czytam, ale bez zrozumienia... wstyd mi :>

      Usuń
    3. Z kim przestajesz takim się stajesz - to u nas trochę jak choroba zawodowa... ;-)

      Usuń
  3. Prusy w Rzeszy Niemieckiej (1871-1947)bym przygarnął. Resztę nie bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To czwarty tom bardzo dobrej wielkiej historii Prus; nawet nie wiedziałem że już się ukazał.

      Usuń
    2. Jeśli jeszcze będzie w ofercie Bonito chyba zamówię przy najbliższych zakupach.

      Usuń
    3. Na razie jeszcze trochę jest - https://bonito.pl/k-90719837-prusy-w-rzeszy-niemieckiej-1871-1947

      Usuń
  4. Bo teraz blogi pisane schodzą na dalszy plan. Taki trend. Teraz są vlogi, w sensie obrazka i mówiącego, kto dziś czyta...
    Po za tym, oprócz vlogów jest instagram, też nie trzeba czytać i inne, to po co męczyć mózg (w sensie młodzież) i czytać, skoro można oglądać. Pisałem to kiedyś u siebie, że wracamy do epoki kamienia łupanego i porozumiewania się obrazkami.

    OdpowiedzUsuń
  5. bo w listopadzie taka deprecha że się nic nikomu nie chce. Poza tym jak pisze Adi teraz szaleje moda na Insta i wrzutki zdjęć. Komu się chce czytać ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi się raczej nie chce chrzanić z wrzucaniem fotek. :-o

      Usuń
    2. a ja w ogóle nie mam Insta wystarczy, że FB pożera mi za dużo czasu.

      Usuń
    3. szczęśliwy człowiek !! wiesz ile zaoszczędzasz czasu ! nie zakładaj :)

      Usuń
    4. Co zaoszczędzę na FB, to tracę na innych e-pożeraczach czasu. :-(

      Usuń
  6. Nie podbije statystyki. Nudzi Pan jęcząc. Każdy ma swoje kłopoty tylko niedowartościowani męczą nimi innych.
    Sorry ale dziś jęczących mam dość -Panu się oberwało.

    OdpowiedzUsuń