Samotny w mej małej celi,

samotny jak ona sama,

samotny idę do świata,

samotny stamtąd powrócę.

wtorek, 3 lutego 2015

395.Lądowanie farciarza

Cóż, tratwa Meduzy z pewnością nie jest lotniskowcem.

No i życie dopisało pointę do notatki pt. "Farciarz" Kiedy spięte obowiązkami emocje puściły (w końcu ferii) to rozchorowałem się na dobre. Oznajmiam przy tym, że nie ma czego zazdrościć (że przez parę dni nie pójdę do pracy). Dzisiejsza noc była paskudna, w rytmie "dwie godziny spania - godzina telepania się (z kąta w kąt)" i da capo. Jedyna z niej korzyść to to, że pamiętam te wszystkie(?) przedziwne i nieprzyjemne sny jakie miałem. Zwolnienie oznacza niestety dotkliwy uszczerbek finansowy, ale trudno, nawet ja musiałem przyznać, że do pracy w takim stanie nie nadaję się zupełnie.

Również à propos spraw poruszanych w wyżej wspomnianej notatce było powitanie mojej osoby na pokładzie tratwy w pierwszy poferyjny ranek. Na moje "Dzień dobry" z mostka zamiast kulturalnej odpowiedzi na powitanie popłynęła agresywna i niesprawiedliwa napaść. Gdyby to było kulturalne i rozumne zwrócenie uwagi w sprawie obowiązków, to bym przyjął z pokorą i zrozumieniem - szefa prawo, ale kiedy dostaję głupi i niesprawiedliwy opieprz, to mi się asertywność włącza i kwieciste riposty same w locie się rodzą.

Przyszła paczka z imponującymi książkami, nabytymi okazjonalnie dzięki uprzejmości wydawnictwa, które na pewnym forum, którego jestem członkiem, zaoferowało userom królewskim gestem piękny rabat. Ceny okładkowe były takie, że prawdopodobieństwo bym się na nie skusił mimo bardzo interesującej tematyki, było nieduże. A tak - proszę, tomiszcza leżą w zasięgu ręki i grzecznie czekają na swoją kolej lektury.

8 komentarzy:

  1. Powrotu do zdrowia życzę szybkiego

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdrowia, bo najważniejsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nienawidzę chorowania. Szczerze współczuję i ciepło pozdrawiam, życząc rekonwalescencji i odrodzenia się z popiołów, niczym feniks, Jason Voorhees lub Freddy Kruger.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chorowanie jest niefajne, choć niepójście do pracy ma swoje plusy. :-)

      Usuń