Samotny w mej małej celi,

samotny jak ona sama,

samotny idę do świata,

samotny stamtąd powrócę.

niedziela, 9 maja 2021

1194.Na drugą nóżkę

No i (dzieci) po majówce. Do roboty. Ja w niej siedzę wszak już od wtorku, więc koniec tego dobrego smarkacze! Zapowiada się niezłe zamieszanie na resztę maja: w tym tygodniu starym planem w towarzystwie matur, w przyszłym tygodniu przechodzimy na hybrydowe nadal z maturami, w zaprzyszłym tygodniu hybrydowe bez matur, a potem wracamy wszyscy do ławek. I czwarta fala...😈

Druga dawka Astry - jakbym się wody napił. Mineralnej, nie ognistej. Troszkę może pobolała ręka w miejscu kłucia, ale tylko troszeczkę, i to wszystko. Poza tym nadal gównianie radzę sobie ze stresami.

Lektura artykułu w gazecie obdarła mię z resztków złudzeń (to były już bardzo nędzne resztki), że może nie jestem zakupoholikiem. No, niestety, kurwa mać, jestem. Jakąś wadę w końcu muszę mieć...😟

Słucham sobie "Porucznika Czartogromskiego" Jeremiego Przybory w znakomitym (uważam, że z dostępnych najlepszym) wykonaniu Renaty Kossobudzkiej. Żadne przecież odkrycie, ale wciąż ten odruch sięgnięcia po kapelusz przed takim talentem do budowy fraz.🙏🏆

Rozwód Gatesów to żadna sensacja. To że Pszczółka Maja wrócił na forum - to jest sensacja! 


14 komentarzy:

  1. :D

    Przy ostatnim zdaniu to już musiałem się roześmiać.

    A teraz tak sobie pomyślałem, że ten jego powrót zbiegł się z przyjęciem szczepionki. AstraZeneki. Przypadek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albo od tego, że się tak opchał paracetamolem. ;-)

      Usuń
    2. W każdym razie to było naprawdę zaskakujące i niespodziewane :)

      Usuń
    3. Zaiste! Pszczółens ex machina! :-)

      Usuń
    4. Wyluzujcie, nie wiadomo do kiedy tam zostanie :P A moja druga dawka dopiero 22 lipca :/

      Usuń
    5. No tak - Maja fruwa tu i tam. :-)

      Usuń
    6. Ale dobrze, że ta druga dawkę była taka bez kłopotów.

      Usuń
    7. Zdecydowanie dobrze. Tym bardziej, że pierwszą przeszedłem "na ostre koło", bez paracetamolu. :-)

      Usuń
  2. obecna !!! czwarta fala idzie :D z Indii idzie i u mnie już jest i u Ciebie też. Moich zakonnic zarażonych nowym szczepem od 2 tygodni pilnuje 24h policja. Siedzą grzecznie pod kluczem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele to nie da. Dwie dziury w sicie zatkali.

      Usuń
    2. moje na pewno zaraziły już jakichś bezdomnych których codziennie dożywiają i opatrują rany zanim je zamknęli więc się coś przez sito przedostało

      Usuń
    3. Ksiądz kapelan na przykład. ;-)

      Usuń
    4. to może nie bo raczej żaden z naszych księży nie mówi po angielsku a te siostry nie mówią po polsku więc raczej kontakt szybki i ograniczony :D jakkolwiek to zabrzmi mają mało wspólnych tematów :D

      Usuń
    5. Spowiadać je jakoś muszą, więc transmisja spokojnie może być.

      Usuń