Samotny w mej małej celi,

samotny jak ona sama,

samotny idę do świata,

samotny stamtąd powrócę.

niedziela, 9 lutego 2020

1070.Obroty kaczki

Wreszcie ferie. Troszkę nierealistyczne wydaje się, że do nich dociągnąłem. Teraz jeszcze się jakoś pozbierać (względnie - nie rozsypać, kiedy spoiwo obowiązku - jedyne co trzymało w kupie tę ruinę, puściło...) i spróbować... nie, nie odpocząć, tylko pożyć na odrobinę mniej toksycznych obrotach. Za oknem piękna słoneczna pogoda, łokieć rwie, w piekarniku udka kaczki pieką się (urlop sprzyjał odkryciu, że się przeterminowały, ale głęboko zamrożone, to może nie struję się nimi). A obok mnie stosik prac na ferie.

12 komentarzy:

  1. Widzę, że z tej radości aż rymować zacząłeś :D

    (Nie! Nie! Nie!
    Kaczek nie je sie!)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy kaczuszka pieczona smaczniutka jest! Delicje! :-)

      Usuń
  2. On myślę że będzie tylko gorzej. A zanim się zorientujesz że ferie to już będzie koniec.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Dzisiejsza noc kiepsko przespana i wstałem z bardzo zbliżoną do Twojej refleksją. :-(

      Usuń
  3. Tylko se czasem budzika nie nastawiaj rano w jakiś dzień, co odeśpisz choć częściowo zaległości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat "odeśpię"... Kiepsko sypiam i budzę się po w sumie niewiele ponad sześciu godzinach. Łepetyna nie wie że jest wolne. :-/

      Usuń
    2. Ja jak mam wolne to wstaje wcześniej bo się budzę. A jak mam do pracy to spałbym dłuuuugo.

      Usuń
    3. Przy ciągłym wstawaniu na budzik zegar biologiczny się rozregulowuje i działa ułomnie, no ale co zrobić, skoro trza rano wstać.

      Usuń
    4. No właśnie, mam jak Tomek. :-(

      Usuń
  4. ze stosikiem prac prawdziwe ferie faktycznie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tylko ja tak mam. Jeśli dba się o utrzymanie jakiejś akceptowalnej systematyczności pracy zwanej rytmicznością oceniania, to bardzo trudno uniknąć zostania z pracami na ferie. Niestety.

      Usuń
    2. wierzę, że nie tylko Ty ale to jakaś masakra jest a nie ferie

      Usuń